17 Şubat 2015 Salı

Yegenim Ayıp Derken Yapıştırdı

 bu sefer roller biraz değişti yeğenim geldiğinde ben evi temizliyordum altımda kısa bir etek vardı rahat olmak için nede olsa yeğenim aramızda akrabalık var dı bir şey olma diye neyse altımda da kıp kırmızı eşimin hediye ettiği tanga vardı kocam ile gitmeden çok güzel okul fantezili bir sikiş yapmıştık. Terlediğim den tangam eteğe yapışmıştı ve götümün bütün hatları ortadaydı ama ben hiç bozuntuya vermedim çünkü eşimle yeni seks yapmıştım ve azgındım işime devam ediyordum. Sıra mutfağı temizliğe gelmişti tam yerleri silerken aynadan yeğenimin benim götüme baktığını gördüm gözleri açılmıştı adeta beni oracıkda sikecek gibiydi. İçim bir garip oldu ve ne diyeceğimi bilemedim. Yeğenime ben terledim üstümü değiştireyim dedim ve yatak odama geçtim eteğimi çıkardığım anda arkamdan bir el memelerine sarıldı birde ne göreyim yeğenim içim çok tuhaf oldu ve ona kızdım napıyorsun sen diye ama o beni hiç dinlemiyordu ellemeye beni öpmeye devam ediyordu. Deli gibi arzuluyordu beni üzerimdeki
penyeyi hızlıca çekiştirip yırttı ve çıkarttı üzerimde sadece sütyenim ve kırmızı ıslak tangam kalmıştım ne yapacağımı bilemiyordu hala okşamaya devam ediyordu eli amıma gidiyordu ve bir hareket ile sütyenimi çıkarttı deli gibiydi baş edemiyordum beni yalamaya başladıkdan sonra biraz da içim gıcıklanmıştı amımı okşadığı için kaçamayacağımı anladı ve kendimi ona bıraktım.


Günün Fırsatı


Ellerini benden çekti ve hemen pantalonunu indirdi 17 yaşındaydı ama siki çok büyükdü sıra beni sikmesine gelmişti beni yatağa fırlattı ve bacaklarımın arasına girdi ayaklarımı omuzlarına almıştı hayır diyordum ama dinlemiyordu. Amıma sokmuştu bir kere ahh dedi kocamdan daha büyük yarrağı vardı 17 yaşındaki yeğenimin hiç durmadan hepsini içime



Günün Fırsatı

sokuyordu sürekli çıkıp tekrar giriyordu canım acımıyordu çok zevkliydi. Sonra bir an amımdam bir hışımla çıktı ve beni ters yatırdı anladım ki beni götümden sikecekti kocam bile beni götümden sikmiyordu çünkü canım yanıyordu tokat attım hayır dedim bu onu daha bir şaha kaldırmıştı parmağı ile biraz götümü okşadıkdan sonra sikini tükürükledi ben sanıyordum benim götüme de tükürük sürecek ama sürmedi kafasını içimde hissetmiştim yanma ve acıma oluyordu kendimi ileri itmeye çalışsam da nafile oda geliyordu bir anda hepsini içimde hissettim çok acıyordu. Tam beni 2 saat boyunca götümden sikti okula gitmedi e tabi böyle tatlı bir amı ve daracık götü kim bırakabilirki. Bende derman kalmadı artık ama o hiç yorulmamış gibiydi göt deliğime 2 saate 5 posta atmıştır o yaşta birisi hiç yorulmuyordu. Artık kendimi bıraktım yatağın içine ne yaparsa yapsın diye ve oda beni bıraktı istemesem de itiraf etmeliyim ki hayatımda hiç böyle sikilmemiştim ve çok zevk almıştım. Kocamla 3 gün boyunca oynaşamadım çünkü amımın kenarlarında ve götümde morluklar vardı yeğenimle günler geçtikçe bir birimize ısınmaya başladık artık benim sikicem olmuştu ama morluklar olmuyordu.





Günün Fırsatı

1 yorum:

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil