16 Şubat 2015 Pazartesi

Azgın kocama arkadaşımı siktirdim

Merhaba ben 27 yaşında 55 kilo 1.70 boyunda bir hatunum .ismim Arzu (İsimler sahte ama olay gerçektir.) Eşimde 28 yaşında aşırı sexe düşkündür.ismi Mert . iyi bir işte çalışıyoruz ve iyi bir kazancımız var.Kocamla sex konusunda çok iyi anlaşırız.kendi aramızda sexi sınırsız yaşarız.Son zamanlarda değişik fantaziler kurar olduk. en büyük fantazimiz aramıza bir hatun almaktı.bende kadınlara ilgimi o zaman fark ettim.
600816_153719844822226_1537019972_n1



İş yerinden samimi olduğum bir arkadaşım var. Adı Ela 1.70 boyunda 56 kilo .çok samimiyizdir. eşim gece nöbetindeyken beraber kalırdık. elbiselerimizi deneriz. onu soyunup giyinirken izlemek çok hoşuma gidiyordu. göğüslerinin iriliği . kalçalarının yuvarlaklığı ellememek için kendimi zor tutuyordum. eşortmanlarını giymek için soyunuyordu . sütyeni yanlışlıkla kaydı şükür görmüştüm memelerini içim çız etti . o memeleri emmeliydim deli gibi bunu istiyordum . ben evde sütyensiz dolaşırım kocam evde sütyen takmamı yasakladı.tek tişort giyerim . elanın da benden tahrik olduğunu hissedebiliyordum.ayrıca eşime karşıda ilgisi vardı ama benden çekindiğinin farkındaydım.
Eşim Ela nın eşortmanlarına bayılıyordu .Kalçalarını çok beğeniyordu.sohbet ederken eşimin elayı sikmek istediğini farkettim.ama çok belli etmedim. bende çok istiyordum eşim ela ve ben .Ela bizdeydi yine mutfakta yemek pişiriyorduk. ben başka odaya gidip geldiğimde , eşim elanın tişortunden elini sokmaya çalışıyordu . şakalaşıyorlar gibiydi. ela içeri girdi eşime sordum memesini elleyebildinmi. oda ucuna dokundum ancak dedi. senden korkuyor biraz dedi.
Eşime siktirecektim kafaya koydum. Ela çok sık geliyordu bize zaten . eşimin eve gelmesine az kalmıştı. Ela duş alma ihtiyacı olduğunu söyledi bende banyoyu hazırladım işte fırsat bu dedim. ela duşa girdi 10 dk sonra banyoya bende girdim. çırılçıplak soyunmuştum. ela seninle duş almak istiyorum dedim. ela beni çıplak gördüğünde amının sularının aktığını hissedebiliyordum aynı şekilde benimde akmaya başlamıştı. Elayı çıplak ve ıslak görmek müthişti. Gel canım tabi dedi suyun altına girdim. ve onu okşamaya başladım. önce göğüslerini okşadım ve dudaklarımı memelerine gömdüm. memeleri taş gibiydi. çok hoşuma gitti. oda benim memelerimi emmeye başladı. deli gibi sikilmek istiyordum. kocam nerede kaldı diye düşünüyordum. elanın o güzel pürüzsüz amcığına dokunabildim şükür . elimi amcığında ve götünde dolaştırdım ve okşadım. inliyordu. bende inliyordum. parmağımı amına sokmaya başladım sıcak ve dardı. sonra parmağımı götüne sokmama ses çıkarmadı. öpüşmeye başladık deli gibi öpüşüyorduk .eğilip amını emmeye başladım. acayip zevk aldı .yatağa geçelim dedim. havlulara sarılıp yatağa geçtik . 69 yapmaya başladık . o sırada odanın kapısı açıldı . eşim gelmişti gördüğü manzarada kısa süreli bir şok yaşadı. hiç seslenmeden bir sandalye çekti oturdu ve bizi izlemeye başladı. Ben eşimin izlemesinden daha çok zevke geldim ela aynı şekilde zevke gelmişti deli gibi sevişiyorduk artık yarrak yeme zamanımız gelmişti ikimizde eşime dönüp amlarımızı ayırdık . bu iki amı ve bu iki götü doyurabilirmisin dedik. eşimde sizi doyurmakmı ikinizin de amını götünü dağıtacağım dedi ve soyunup aramıza atladı. eşimle hep elayla nasıl sikişiriz hangi pozisyonları deneriz diye fantezi yapardık artık uygulama vakti.
Mert elayla beni üst üste koyup domalttı arkamıza geçti . mertin önünde iki tane am iki tane de göt vardı. ikimizde sabırsızlıkla mertin sikini bekliyorduk. mert önce elanın amına kökledi ela nın çığlığı kulaklarımda yankılandı sonra inlemeye başladı. Mertin sikini yedikçe bana kızıyordu beni bu sikten nasıl mahrum ettin bunca zaman , çok şanslı kadınsın dedi. bende sende öylesin dedim.kocamın sikini herkese yedirtmem kıymetini bil dedim. kocam elanın amından çıkardığı sikini benim amıma soktu. zevkten deliriyordum. pozisyon değiştik elayı domalttım ve kalçalarını iki elimle ayırdım gel aşkım hadi şu orospuyu sikelim dedim . elanın o sik girmemiş götüne yavaşça sikini elimle soktum eşim uçuyordu zevkten. hep diyordu bana elanın götünü ne zaman siktireceksin diye . bak işte istediğin göt burada dedim . ela biraz almakta zorlandı ama bir süre sonra zevk almaya başladı. Çıldırmış gibiydik zevkten. mert bir elaya bir bana pompalıyordu. pozisyon değişip Elanın amını emmeye başlarken kocamda benim amıma pompalıyordu. inanılmaz bir zevkti. elanın çıkardığı seslerden boşalabilirdim. yaladıkça inliyor. eşimin kafasını tutup elanın amına bastırdım hadi yala aşkım diye . bende memelerini emmeye başladım.
Ela bunu neden önce yapmadık demeye başladı. artık çıkmam evinizden dedi . ela eşimi sırt üstü yatırdı . üstüne geçti bacaklarını ayırıp sikinin üstüne oturdu. zıplamaya başladı eşimle deli oluyorduk manzara karşısında. o kocaman memeleri nasılda zıplıyor. delirmemek elde değil. bende kocamın ağzının üstüne amımı yerleştirdim o benim amımı emerken elanın meme uçlarını tutup onu zıplatıyordum. inleme sesleri çığlıklar birbirine karışmıştı. zevkin doruklarındayken boşalmıştık artık.müthiş bir yorgunluk müthiş bir tatminlik içinde duşa girdik elayla beraber. eşim uzanıyordu bu yorucu sexten sonra. elayla birbirimizi yıkarken sohbet ettik. çok zevk aldığını bunu sık sık tekrarlamamız gerektiğini söyledi. bende tabi ki dedim her zaman .uzun zamandır seni fantezilerimizde kullanıyorduk dedim. sonunda gerçekleşti dedim. bende kocanın yarrağını yemek istiyordum ama senden korkuyordum dedi. şimdi sexlerimiz çok daha zevkli. ela çok sık gelir oldu bize.canı yarrak istediğinde beni arıyor beni kocana siktirirmisin canım diyor bende büyük zevkle siktiririm gel diyorum. bu eşimin çok hoşuna gidiyor. Daha sonrada üçümüzün tatile gittiğimizdeki yaşadıklarımızı yazıcam. Aramıza yeni güzel hatunlar almak istiyoruz.Bisex ve gizliliğe önem veren bayanlar yorum kısmından ulaşabilir.

Benzer Hikayeler:

    7 yorum:

    1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
        Sil

        Sil
    2. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar cıtır kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER SUBAY VE ASTSUBAY hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı ve ıhtınayla sıkıslerımız ÜÇRETLİ olarak yapılır bılgınıze 0534 489 55 20

      YanıtlaSil
    3. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar cıtır kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER SUBAY VE ASTSUBAY hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı ve ıhtınayla sıkıslerımız ÜÇRETLİ olarak yapılır bılgınıze 0534 489 55 20

      YanıtlaSil
    4. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten ve double penetration dan ( iki erkekle aynı anda ) hoşlanan bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin skype dent343

      YanıtlaSil
    5. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585

      YanıtlaSil
    6. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      YanıtlaSil