18 Şubat 2015 Çarşamba

KUZENİM KENDİNİ SİKİRDİ…



Merhaba sevgili okurlar. Bu anıda azgın kuzenimin kendini nasıl siktirdiğini anlatacağım. Umarım hoşunuza gider.

Adım batu 17 yaşında beyaz tenli yeşil gözlü güzel bi oğlanım. Varlıklı bir ailem var ve güzel yetiştim. Tek bi kötü huyum var yaşıma yakın olan kızlara sanki sevgilimmiş gibi rahat davranır onlara sımsıkı sarılır durduk yere öperdim. Onlarında hoşuna giderdi. Tabii bu kadar ileri gideceğini bilemezdim.

Yaz geliyordu. Deniz kum güneş ve tabi kızlar. Onları gördükçe kendime hakim olamayacak gibi oluyordum. Her an birinin üzerine atlayıp oracıkta sikebilirdim. Ama ne yazık ki öyle bir şey mümkün değildi.

                     image




Amcamlar bizim yazlığın yanındaki yazlığı satın alacaklarını duydum. Birden tüm yazı amcamlarla beraber geçireceğimizi düşünerek çok sevindim. Çünki amcamın benden 2 yaş küçük çok seksi bi kızı vardı. Neşe, sarışındı ve kalçaları beni benden alıyordu. Herkese sarıldığım gibi onada sarılıyor öpüyordum ama sesini çıkartıp kızan bi tip değildi. Biraz istekli bi kız olması lazım. Hep seksi giyinirdi. Dar kıyafetleri çok severdim ve bi konuşmamızda bu konudan bahsetmiştim. O günden sonra daha da çok dar şeyler giymeye başlamıştı. Ama bu olay 2 yıl önce yaşanmıştı. Onu o zamandan beri görememiştim. Amerikaya okumaya gitmişti. Onun o güzel vücudunu o kadar özlemiştim ki yazlığa gitmek için gün sayıyordum.

image


Nihayet yazlığa gitme zamanı gelmişti. O kadar yıldan sonra neşeyi çok merak ediyordum. Amcamlar bizden 1 gün önce gitmişlerdi. Biz yola çıktığımızda saat 3 falandı. Akşam üstü orada olacaktık. Neyse ulaştık yazlığa. Akşam yemeğine getişmiştik. Amcamlarla beraber yiyecektik yemeği. Hemen duşa girdim. Saçımı falan yaptım güzel bi gömlek ve pantolon giyerek amcamların yazlığına geçtik. Kapıyı açan neşe olmuştu. Kalbimde bombalar patlarmışcasına bi etki yaratmıştı neşenin güzelliği.

image

İncecik belini sergileyen bi gömlek giymişti. gömleğin alt kısmını bağlamış ve göbek kısmını açtımsı. Altında ise siyah sade bi şort vardı. Bacaklarıysa en son gördüğüm hali kadar güzeldi hala. Gülerek bizi içeri davet etti. Gülerken gözlerini kısma huyu ona aşırı şirinlik katıyordu. Bu kadar etken bir arada olunca sikimin kaldırma kuvveti de harekete geçmişti. Neyse içeri geçtik amcamlarla selamlaştım sırada neşe vardı. Yanına gidip elimi beline attım o da boynuma sarıldı. Yanağıma kondurduğu küçük öpücük o anki ruh halimin amına koymuştu. Güzelliğinden kafayı yemek mümkündü.

Masaya oturduk ve yemeğe başladık. Neşe ve ben karşılıklı oturmuştuk. Masanın en kenarındaydık. Bizimkiler sohbeti koyulaştırmıştı. Bizde kendi aramızda sohbet ediyorduk. Neşe adının hakkını veren ve sürekli gülen bi kızdı. Gülümserken gözünün kısılması çok hoşuma gidiyordu. Neyse yemeği bitirdik. Biz tatlılar yerken neşe ve annesi sofrayı toplamaya başladı. Bende yardım etmek için kalktım. Masadakileri teker teker mutfağa götürmeye başladım. Ben mutfağa gittiğimde kapının hemen girişinde olan fırının önünde eğilmiş neşeyi gördüm. O şekilde domalması  benim için güzel bi fırsattı. Arkasından geçilecek dar yerden yan bi şekilde geçtim ve iyi bir şekilde dayadım. Elimdekileri tezgaha koydum. Neşenin fırınla işi hala bitmemişti. O sırada ayağım takıldı ve neşenin üzerine doğru düşüyordum. Neşenin beline tutunarak dengemi sağladım fakat bu sefer de neşe yeere düşecekti. Düşmemesi için tüm gücümle kendime doğru çektim. Zaten pek kilolu bi kız değildi. Rahat bi şekilde düşmesini engelledim ayrıca belinden çektiğim için götüne bir kez daha yaslamıştım. Götü düşündüğümden çok daha yumuşaktı.

image

Neyse bizimkiler çaylarını içerken bizde neşenin odasına geçtik. Bi süre havadan sudan konuştuk. Sonra konu sevgilin varmı? sorusuna geldi. Bu soruyu yönelten neşe olmuştu.
"Vardı ama yakın tarihte ayrıldık."
"Neden peki."
"Çok kuralcıydı. Ayrıca beni biliyorsun. Sarılmayı öpüşmeyi çok seven biriyim. O bu işlere pek sıcak değildi. Ya senin sevgili varmı?"
"Bende ayrıldım ama ben 2 aydır falan boştayım."
"Siz neden ayrıldınız peki."
"Çok kıskançtı."
"Sırf kıskanç diye mi ayrıldın yani. Yeme beni hadi anlat niye ayrıldınız."
"Ya çocuk hiçbir şey bilmeyen saf bi tip. Ne öptü beni ne sarıldı."
"Ayrılan sen oldun tabi."
"Tabi ki ben ayrıldım. Daha fazla katlanamadım."

Bir yandan konuşuyor bir yandan da internette takılıyorduk. Facebook’ta dolaşırken bir video gördük. Aynı evde kalan 2 sevgilinin öpüşmelerinin videosunu hazırlamışlardı.
https://www.facebook.com/photo.php?v=648331191944868&set=vb.188905557887436&type=2&theater

İkimizde videoyu izlemeye koyulduk. Video bittiğinde neşe söze girdi.
"Ulan şöyle bi sevgilimiz olmadı veletlere bak nasılda öpüşüp koklaşıyorlar"
"Aynen ha canım çekti."
"Benimde. Ya biraz öpsene beni. Yoksa çıldıracağım. Çok fena kıskandım onları."
İsteği beni şaşırtmıştı ama isteğini geri çevirmeyecektim.
"Sen istersinde öpmem mi :D"dedim ve dudaklarını usulca öpmeye başladım. Bi süre sonra öpüşmemiz biraz daha hızlanmıştı. Dudaklarımı öpmüyor resmen sömürüyordu. İlk ayrılan neşe oldu.

image


"Off çok iyiydi ya arada yapalım böyle. Özlemişim adam gibi öpüşmeyi."
"Aynen ha çok iyi geldi. O değilde çok iyi öpüşüyorsun sende ha."
"Senin kadar olmasa da :D"
O akşamın devamında pek önemli bişey olmadı. Havadan sudan konuşmaya devam ettik. Sonraki gün plaja gitmek için sözleşip ayrıldık.

Sonraki gün kahvaltımızı yaptık ve plaja doğru yola çıktık. Amcamlar bizden önce gitmişlerdi. Neyse plaja gittim. Neşe kumsalda yanlız başına yürüyordu. Üzerinde bi bays altında ise bi kilot vardı. Harika görünüyordu. Onun o halini görür görmez kalkan sikimi göt deliğine sokmak istiyordum.

image

Beni görünce yanıma geldi ve boynuma sarıldı. Hiç boş durur muyum. Direk ellerimi kilodunun ipliklerinin üstüne attım. Tenine dokunmak bile harika haz veriyordu. Dün dudaklarını nasıl öptüysem bugünde götünü yalayıp yutmak istiyordu. Hadi denize girelim dedim. Tamam dedi ve üzerindeki badyi çıkarttı. İçindeki sütyenin rengini hatırlamıyorum bile çünki gözüm direk memelerine kaymıştı. Oldukça büyük ve süt gibi beyazdı. Gerçekten onu fena şekilde arzuluyordum.

image

Neşeyle suya girdik biraz yüzdük. Sonra kayalıkların orada sudan çıkıp biraz dinlendik. Ayaklarımızı ıslatan suyun eşliğinde konuşuyorduk.
"Dün hala aklımdan çıkmıyor neşe. Ne güzel öptün dudaklarımı öyle."
"Sağol :D"
"Dünden beri aklımdan çıkmadı dudakların."
"Bende sürekli seni düşündüm"
"Gel suya girelim de biraz daha yüzelim."
"Tamam hadi."

Suya girdik neşe yüzmeye başlayınca arkasından yetişip beline sarıldım. Etrafta kimsecikler yoktu. Neşe yüzünü bana döndü. İkimizde istiyoruz bunu dedim ve dudaklarına yapıştım. kıtlıktan çıkmış gibi öpüyordum dudaklarını. Neşe elini boynuma atarak beni iyice kendine çekti. Birden bacaklarını belime doladı ve götünü sikimin üstüne bastırdı. Bende belinden tutup iyice çektim. O anki zevki hiçbir şeye değişmezdim. Bi süre daha öpüşüp elleştikten sonra neşe ayrıldı ve biri görecek sonra devam ederiz diyerek sudan çıktı. O kocaman götünü sıkmanın hazzı ile kayalıklırın orada 31 çektim ve boşaldım. Daha sonra da sudan çıktım ve biraz güneşlenmek için uzandım.

image


O sırada da düşüncelere daldım. Tamam güzel bi kızdı neşe ama onunla öpüşmem gerçekten iyi değildi. Bizim aileden birinin öğrenmesi halinde sonu pek iyi olmayacak şeyler olabilirdi. Ayrıca benden yaşça küçük bi kızdı. Onun hakkında kötü birşey düşünmeyecek ve onu bir daha öpmeyecektim.

Sonraki gün dışarı çıkmadım odamda oturup nette gezindim. Biraz film izledim biraz oyun oynadım. Bi ara kapı çalındı. Gelen neşeydi. Beni merak etmişti. Dışarı çıkmadığım için hasta olup olmadığıma bakmaya gelmişti. İçeri geçtik. Biraz konuştuk. Ona öpüşmemizin mantıklı olmadığını ve bunu bir daha yapmamamız gerektiğini güzel bi şekilde anlattım. Tamam ama ben seninle vakit geçirmeyi seviyorum dedi. Öpüşmeden de geçirebiliriz. Sadece biraz daha mesafeli olacağız hepsi bu dedim. Kabul etti ve evden gitti. Böyle bişey yaptığım için pişmandım. Aslında ona rahatça sahip olabilirdim. Bu düşünceler içerisinde günü tükettim ve yattım.

Sabah kaltığımda başımda neşe duruyor ve beni izliyordu. Hayırdır erkencisin bugün bişey mi oldu yoksa dedim. Yok ya gezelim diye geldim seni bi yere götüreceğim. Çok güzel bi mekan buldum hadi hazırlan gidelim dedi. Tamam dedim ve üstümü giyindim. Neyse yola çıktık. Büyük bi köşke götürdü beni. Terkedilmiş gibi duruyordu. Ama içeri anahtarla girdik. Bi arkadaşından almış anahtarı. İçeri girer girmez kapıyı kapattı ve dudaklarıma yapıştı. Müthiş emiyordu dudaklarımı. Kendimi kaptırmadan önce bi kez yapma diyebildim ama sonra tekrar dudaklarımı emmeye başladı. Bu sefer direnmedim ve karşılık vermeye başladım.

image

Elimi götüne attım ve okşamaya başladım. Götü yumuşacıktı. Hayalimi sonunda gerçekleştirecektim. Üstelik hiç zorlanmadan. Çünki kendisi siktirecekti. Ben istememiştim o istemişti. Yatak odasının nerede olduğunu sordum. Kucağıma aldım ve tarif ettiği odaya götürdüm. Sonra yatağa atladım ve öpüşmeye devam ettik.

image


Öpüşmeye doymuştum. O da doymuştum muhtemelen. İkimizi de yavaşça soydum. Sonra o tazecik amına yumuldum. Madem sikecektim sonuna kadar zevk almalıydım.

image

İniltileri başlamıştı neşenin. Küçük sarışın oruspum. Çok güzel zevk verecektim bugün ona. Amı sulanmaya başlamıştı. Dişlemeye başladım. İniltileri biraz serteşti. Neyse amından sıkıldım. Sikimi ağzına vermek için yatağa oturdum. Yere oturttum ve ağzına almasını söyledim. İlk olarak daşşaklarımı yaladı. O ağzına alır almaz sikim taş kesilmişti. Bir yandan da sikimi sıvazlıyordu. Kesin deneyimliydi.

image

Sikim iyice kıvama geldiğinde ağzına aldı. Yavaş yavaş yalıyor beni çıldırtıyordu. Amını yalarken yavaş yalamamın hıncını çıkartıyordu. Ayağa kalktım. Saçını topladım ve kafanına elimle bastırmaya başladım. Sikimin büyük bi kısmını almıştı ağzına. Zorlanıyordu ama çok zevk alıyordu.

image


Çok güzel yalıyordu. Diliyle iyice azdırıyordu beni. Bi süre sonra ağzına patladım. Tiksinmeden hepsini yuttu hatta sikime bulaşanları da diliyle temizledi. Tam bir oruspuydu. Sikim artık zirvelerde dolaşıyordu. Amını sikmenin zamanı gelmişti. Kucağıma aldım ve yatağa yatırdım. Bacaklarını ayırdım ve yavaşça girdim amına.

image

Bakire olmaması beni şaşırtmamıştı. Gerçi pek umurumda değildi. Sonuçta ben artık ona sahiptim. Amını sikerken saçını avuçladım de biraz çekiştirdim. Bu benim güçlü onun zayıf olduğunu kanıtlıyordu. Beni daha da azdırıyordu. Amına pek kolay girmedim ama yine de bağırmadı. Sürekli inliyordu. Birde dudaklarını ısırıyordu.Hızımı biraz arttırdım ve iyice kökledim amına. Saçını da çekiştirmeye devam ettim.  Bu sefer inlemesi kesilmiş bağırmaya dönmüştü.

image

Boşalacağımı anladım ve amından çıktım. Köşeye geçtim ve oraya boşaldım. Amına boşalıp da başıma dert açmak istemiyordum. Küçük oruspuma doğru döndüm. Amını parmaklıyordu. Tamda benim döndüğüm sırada boşalmaya başlamıştı. Bu çok hoşuma gitmişti.

image


Hemen gidip bir bacağını yukarı kaldırdım ve o sulu amına yumuldum. Delirmiş gibiydim. Aşırı zevkten kalp krizi geçirebilirdim. Amını yalamak yetmiyordu. Emiyordum, ısırıyordum. Bağırış çağırışları umurumda değildi. Zaten bir süre sonra bağırması inlemeye dönmüştü. Zevkten inim inim inliyordu.

image

Sikim tekrardan kalkmıştı. Götünü sikme vakti gelmişti. Yüz üstü yatırdım ve götünü biraz kendine doğru kaldırdım. Amından hala zevk suyu akıyordu. Dayanamadım bir kez daha amına girdim.

image

Yaşadıklarıma inanamıyordum. Şuan sarışın bir oruspuyu domaltmış amını sikiyordum. Neşeyi, küçük sarışın oruspum altımda inliyordu. Harika bi duyguydu. Neyse amını sikmek yeter bu kadar diyerek götüne geçtim. Yarrağımın başını sokmamla neşenin gözlerinden yaşlar gelmeye başladı. Çığlık çığlığa bağırıyordu. Çıkartmam için yalvarıyordu bana. Ama onun bu şekilde bağırması beni aşırı zevke getirmişti. Biraz daha zorlayarak sikimi yarısına kadar soktum ve götünden çıktım.

image

Biraz rahatlamıştı. Ama götünü sikmekten vazgeçmemiştim. Yatağa yüz üstü yatırdım ve üzerine çıktım. o yumuşacık götünü avuçladım. Gerçektende harika bi götü vardı. Pürüzsüz ve yumuşacık. Neyse götünün deliğine soktum benimkinin başını. Biraz inledi. Yeniden yapma diye yalvarmaya başladı. Bunu sen istemedin mi dedim ve yavaşça sikmeye başladım.


Sonunda alışmıştı. Bağırmıyordu sadece inliyordu. Sik beni aşkım oruspun yap beni her gün sik her deliğimi sik diye sayıklanmaya başladı. Söyledikleri beni iyice delirtti ve hızımın artmasına neden oldu.




Kasıklarımın götüne çarpması götünün kızarmasına ve şap şap seslerinin çıkmasına neden olmuştu. Neşenin gözlerinden akan birkaç yaş beni etkiledi gerçekten. Zevk almak için kızın canını fazla yakmıştım. Birazda onu zevke getirmeliydim. Ama ilk önce götüne doymalıydım. Ayağa kalktım ve yarrağımı çıkartmadan neşenin belinden tutup götünü kaldırdım. Götünü çok yavaş bi şekilde sikiyordum. İçine son bir kez daha boşalıp çıkacaktım.



Götünü sıkıyor ve zevke gelip boşalmaya çalışıyordum. O sırada neşe yine beni delirtecek birkaç şey söyledi. ” Erkeğimsin sen benim. Sik şu koca götlü oruspuyu. Vur götüme götüme. 1 ay oturamayım üstüne öyle bi sik ki.”
Bu sefer hızlanmayacaktım. Söylediklerinin de etkisiyle götüne boşaldım. Bu kaçıncı boşalışımdı hatırlayamıyorum. Ama sadece götünü sikmem 31 dkmı almıştı. Yanına uzandım. Neşe kalktı ve üstüme çıktı. Memesini ağzıma verdi. Kocaman memesini emmeye başladım. Harika dakikalar geçiriyordum. Bir gün önceki bir daha neşeye yaklaşmayacağım sözümü çiğnemiş ve bırak yaklaşmayı kızı sikmiştim. Şimdi ise kendi elleriyle memesini ağzıma veriyordu.


Neşenin beline sarıldım ve kendime yasladım. O da ne istediğimi anlayarak dudaklarıma yapıştı.




Her zamanki gibi açlıktan çıkmış hayvan gibi öpüyordu dudaklarımı. Biz öpüşürken sikim de amının üstüne dayanmış girmeyi bekliyordu. Ama bugünlük bu kadar sikiş yeterdi. Yorulmuştum. Ayağa kalkıpta onu sikecek dermanım yoktu. Neyse Biz uzun bi süre öpüşmeye devam ettik. Sonra neşe dudaklarımdan çeneme çenemden boynuma yavaşça öperek aşağıya doğru yol alıyordu.

Sikime geldğinde ise beni şaşırtmıştı. Gerçekten deneyimli biriydi. Normalde türk kızlarının pek yapmadığı bir şeyi yaptı ve sikimi memesinin arasına alarak ucunu yalamaya başladı.


Sikim taş kesilmişti bir kez daha boşalacaktım. Çok yorulduğum halde yeniden azdırmıştı beni ama halim yoktu sikmeye. O yüzden yalamasına devam etti. Son olarak da ağzından çıkarttı ve sikimi sıvazlarken yüzüne doğru son sürat boşaldım. Yaklaşık 30 cm yukarı fışkırtmıştım.




Azgın oruspum neşe sikimi ve döllerin sıçradığı her yeri diliyle yalayarak temizledi. Daha sonra yanıma uzandı. Ve aramızda şu konuşma geçti.

"Hani bana yaklaşmayacaktın bir daha. Götümü çatır çatır siktin ama."
"Kendin siktirdin götünü küçük oruspu. Zorla mı yaptım sanki."
"Boşversene. İkimizde istiyorduk bunu başından beri. Hayvan gibi bakıyordun götüme. "
"Bu göte kim bakmaz ki" ( götüne bir şaplak attım )
"Bir daha ne zaman yapacağız."
"Artık sen benimsin. Canımız ne zaman çekerse sikişeceğiz seninle."
"Sik beni erkeğim her gün sik beni :)"
"Sen istersin de sikmem mi oruspum benim."

Orada uzanırken biraz daha öpüşüp elleştikten sonra banyoya girdik. Birbirimizi yıkadık ve çıktık. Evde geldiğimde saat gece 11 gibiydi. O kadar yorgundum ki yemek bile yemeden hemen yattım ve uyudum. O gece yaşadıklarım sağ olsun neşeyi tüm yaz boyunca haftada 3-4 kere uzun uzun siktim. Umarım beğenmişsinizdir. Hepinize zevk dolu günler dilerim.

2 yorum:

  1. ZEKİ ve GÜVENİLİR BAYANLAR OKUSUN:
     
    TAYLAN BEN. Acıksözlü, dobra ve seffaf olacağım. Kabul edelim ki cogumuzun icindeki, Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, tadabilme ve dayanılmaz hafifliğini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz. Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek zor olsada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum. Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğini bilen, güvenilir, mantıklı ve gerçekci bir ERKEGiM. Maalesef toplum olarak BAYANLARA adil davranmiyoruz. Erkekler olarak cinsel arayislarımız normal görülürken, BAYANA sıra gelince "Namus" Kavramı yüklenmiş, değişiklik ve heyecan arayışları; hep baskılanmış engellenmiş ve ayıplanmıştır.İşte bu acı gerçekten ve haksızlıktan yola cıkarak tüm KENDiNi BiLEN BAYANLARA SESLENiYORUM:
    ✓Mutsuzsun yada yanlızlık mı cekiyorsun? ✓İlişkinde yeterince tatmin mi olamıyorsun? ✓İlk deneyimin için doğru erkek mi arıyorsun? ✓Kısa süreli tadımlık bir kacamak arayısında mısın? ✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, taze bir soluk mu düsünüyorsun? ✓Grup deneyimini mi yasamak istiyorsun? ...vs arayışın ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen! ►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Bitmesi gerektiği yerde olgunluk ve anlayış gösterebilecek ►GÜVEN ve GİZLİLİGE önem verebilecek ►Karakteri oturmuş ve tabiki bir şans tanıyabilecek CESARET SAHİBİ SAMiMi birileri olsun. (bes yüz bes - ikiyuz kirkyedi- yirmi- elliüc) ツ HAYDİ KENDİN
    İÇİN BİR ŞEY YAP VE BUGÜN KENDİNE YENİ BİR ŞANS VER... ツ iSTANBUL - BURSA - iZMiR - ANK ve civarı tercihimdir.
    SKYPE: ► duman.taylan ◄ / Facebook:taylanduman80@gmail.com / GSM:O5O5–247–2O-53

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil