20 Şubat 2015 Cuma

Kız Kardeşimin Çığlığı

sevgili sex okurlarım size anlatacagım hikaye tamamen gercektir ben fatih 19 yasındayım kız kardeşim şeval 17 yasında kardeşim liseye yeni baslamıstı liseye gittiginden beri kendine bakıyor tam bir lolita olmustu abim askerde annem güvenlik calısıyor ablamda evli annem işe gittiginden bnen ve kardeşimm ewde kalıyorsduk kardeşim 12 de okuldan geliyordsu bend e dört gözle onu bekliyordsum ve her okuldan geldignide onu izliyordum ve 31 cekip oturuyordum birgün dedim bunu si,kicem kafaya koydum kardeşim gece yatarken üstünde esofmanla bir atlet vardı bende gece odasına gittim gizlice cok korkuyordum ama genedde basladım oksamaya esofman usutnden sonra öpmeye basladım yavas yaavas esofmanı indirriken kalktı ve ne yapıyorsun dedi bende öyle sustum bana cıkj odadan dedi ben cıktım cok korkuyordum anneye dsöyleyecek diye sabah kalktım mokula gitmişti odasıuna girdim normalde cok düzenlidir am bügun tüm kilot sütyenleri yerdeyfdi sanki kasten yapmıs gibi ewe geldi kapıyı actım utanarak ve odaya gecti am bu sefer kapıyı kapatmadı bende gizlice izledim soyundu bve bana seslendi bende odaya girdim direk baktım hemen kapının arkasına saklamndı bana havlu verirmsin dedi bende banyodan havluyu ona verdim sonra gögüslerinden baglıyıp ben dusa giricermn dedi bende tama dedim kilodunu gene odaya bırakmıstı kokladım 321 cekitm bana seslendi dedi abi gelebilrimsin bende dedim ne oldu dedi bbelimi sabunlayamıyorum yardım edermsin bende bundan cesarert alarak dsoyundum kilodunmla kaldım ve girdim tammaen cıplaktı ve belini sabunklarken götüne eliyordum benimkisi kazık gfibi olmusatu döndü dewedi büyütmüşşün bende ewet dedim ondan sonra sabunu elimden alıp teşeku retti bende cıktım üztümü giydim ilk defa onu öyle gördümö cok azmasıtım dedim nu bugun sikmeliyim ve banyodan cıktı havluyu gösüne sarmıs sekilde dedi abi senden bişi isteye bilitmiyim tabi dedim belim agrıyo banyo yaptım yumusadı bana masaj yaparmsın dedi bende tamam üstünü giy gel yapayım dedi yok böyle dAHA İYİ OLUR RAHAT EDERİM DEDİ BNDE TAMA DDEDİM sonra salonda yapmısyım koltuklarda olmaz dedim tama dedi nerde yapcan bende benim odaya gideli m yatagım buyuk tamam dedi yatgıma uzandı havkluyu cıkartı cıplak kaldı götü karsımdaydı direk yalamaya basladım kardeşim direk ban döndü soydu beni öpüşmeye basladık ammını yaladfım ikimizde cıplaktık sonra göütne soktujm cıglık cıgılga kalmıstı bende o bagırdıkca azıyordum en sonun da amıma sok dedi aşkım bende ammına soktum kan aktı kızlıgınmı almıstım 23 4 saat sikiştikten sonra banyoya giripo dus aldık ben carsafımı attim çöpe 1 saat sopnrada annem geldi artık kardeşim degil sevgilim oldu gece bana ammını fotosunu gönderiyor bende yareragım okuldan geldigi gibi artık hergün şikiyoruz ALŞKIM BEBNİM ŞEVALİMMMç

5 yorum:

  1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN _______________★★★★★★★
    _____________★★★★★★★★★
    ___________ ★★★★★★★★★★
    __________ ★★★★★★★★★★★
    _________ ★★★★★★★★★★★★
    _________ ★★★★★★★★★★★
    _________★★★_★★★★★★★★★
    ________ ★★★_★★★★★★★★★
    _______ ★★★__★★★★★★★★
    ______ ★★★___★★★★★
    ___★★★★★__★★★★★★
    ★★★★★★★_★★★★★★★
    _★★★★_★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
    ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
    ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
    _★★★ _____★★★★★★
    __★★★ ____★★★★★★
    ____★★___★★★★★★★★
    _____★★_★★★★★★★★★★
    _____★★★★★★★★★★★★★★
    ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★MEHMET ★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
    ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
    _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
    _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
    _________★★★★★★____★★★★★★★
    _________★★★★★__★★★★★★★
    ________★★★★★_★★★★★★★
    ________★★★★★★★★★★
    ________★★★★★★★★
    _______★★★★★★★
    _______★★★★★
    ______★★★★★
    ______★★★★★
    _______★★★★
    _______★★★★
    _______★★★★
    ______★★★★★★
    _____★★★★★★★★
    _______|_★★★★★★★
    _______|___★★★★★★★

    YanıtlaSil
  2. ZEKİ ve GÜVENİLİR BAYANLAR OKUSUN:
     
    TAYLAN BEN. Acıksözlü, dobra ve seffaf olacağım. Kabul edelim ki cogumuzun icindeki, Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, tadabilme ve dayanılmaz hafifliğini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz. Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek zor olsada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum. Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğini bilen, güvenilir, mantıklı ve gerçekci bir ERKEGiM. Maalesef toplum olarak BAYANLARA adil davranmiyoruz. Erkekler olarak cinsel arayislarımız normal görülürken, BAYANA sıra gelince "Namus" Kavramı yüklenmiş, değişiklik ve heyecan arayışları; hep baskılanmış engellenmiş ve ayıplanmıştır.İşte bu acı gerçekten ve haksızlıktan yola cıkarak tüm KENDiNi BiLEN BAYANLARA SESLENiYORUM:
    ✓Mutsuzsun yada yanlızlık mı cekiyorsun? ✓İlişkinde yeterince tatmin mi olamıyorsun? ✓İlk deneyimin için doğru erkek mi arıyorsun? ✓Kısa süreli tadımlık bir kacamak arayısında mısın? ✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, taze bir soluk mu düsünüyorsun? ✓Grup deneyimini mi yasamak istiyorsun? ...vs arayışın ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen! ►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Bitmesi gerektiği yerde olgunluk ve anlayış gösterebilecek ►GÜVEN ve GİZLİLİGE önem verebilecek ►Karakteri oturmuş ve tabiki bir şans tanıyabilecek CESARET SAHİBİ SAMiMi birileri olsun. (bes yüz bes - ikiyuz kirkyedi- yirmi- elliüc) ツ HAYDİ KENDİN
    İÇİN BİR ŞEY YAP VE BUGÜN KENDİNE YENİ BİR ŞANS VER... ツ iSTANBUL - BURSA - iZMiR - ANK ve civarı tercihimdir.
    SKYPE: ► duman.taylan ◄ / Facebook:taylanduman80@gmail.com / GSM:O5O5–247–2O-53

    YanıtlaSil
  3. ÖNEMLİ.. ne istedıgınını bilen cılgın bayanlar arzulu evli çiftler kısacası saglam dost ve sert ilkişkısı ısteyen sınır tanımayan yurdumun hnmlarına özel 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.KARISI İÇİN DE ERKEKLER ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil