18 Şubat 2015 Çarşamba

EN YAKIN ARKADAŞIM ALEYNAYI SİKİŞİMİN İKİNCİ HİKAYESİ İLE KARŞINIZDAYIM



Merhaba sevgili okurlar. Uzun zamandır beklediğiniz bu anımı sonunda sizlerle paylaşıyorum.
O olaydan sonra aleynayla birçok kez yattık. Arasından birini sizlere de anlatmak istiyorum.
Bilmeyenler için aleynayı tekrar tanıtıyım. Kumral, kıvırcık mavi gözlü 1.68 boylarında eskiden hafif
balık etli ama şimdilerde tam ideal vücut ölçülerinde olan çok güzel bir kız.
Ben ise 1.76 boylarında kalıplı biriyim. Neyse artık o güzel kısıma geçelim.
Onu siktikten sonra hiç yanından ayrılmadım diyebilirim. Bütün zamanımı onunla geçiriyordum.
Okulda birlikte oturuyor tenefüslerde birlikte takılıyor ve okul çıkışından yatana kadar
sürekli konuşuyorduk. Hafta sonlarında ise genelde çarşıya çıkıp geziyorduk.
Çarşıya çıkmadığımız günlerde ise hangimizin evi boş ise oraya geçiyor ve film izleyip
yemek yiyorduk. Sonrada yorulana kadar sikişiyorduk. Çarşıya çıkınca da genelde özel yerimize gidip
öpüşüyorduk. Onun dudaklarını öpmek tarifsiz bir hazdı. Dudaklarımız morarıncaya kadar öpüşürken bir
yandan da birbirimizi okşuyorduk. O benim sikimi sıvazlarken ben onun belinden kavrayıp götünü avuçluyor.
memelerini sıkıyor ve arada birde elimi amına götürüyor ve o etli amıyla oynuyordum. Harika zamanlar
geçiriyorduk. Taa ki o gün yakalanana kadar.
image
Günlerden bir gün sabahın köründe aleyna beni aradı ve evin 3 gün boş olduğunu söyledi ve hemen gelmemi istedi.
Kahvaltıyı birlikte yapmak istiyordu. Hemen hazırlanıp yanına gittim. Yolda aldığım o en sevdiği tahinli çörek
ve taze sütle kapının önünde zile basmış bekliyordum. Beni fazla bekletmeyen sevgilim kapıyı açtı ve boynuma sarıldı
direk. ’ Aşkım seni çok özledim’ dedi ve dudaklarıma yapıştı. Sabah azgınlığı üstündeydi. Beni de azdırmıştı. Öpüşmek
benim için vazgeçilmezdi. birkaç adım attık ve içeri girip kapıyı kapadık. O ise dudaklarımı hala bırakmamıştı. Elimdeki
poşeti komidine koydum ve hemen döndüm. Sırtını duvara yasladım ve olanca kuvvetimle dudaklarına yapıştım. kollarını
omzuma doladı ve zıplayıp bacaklarını belime sardı. Elimi götüne destek olarak koydum ve okşamaya başladım. Gerçekten çok
dolgun ve yumuşak bir götü vardı aşkımın.
image
'Günaydın aşkım'
'Sana da günaydın bitanem.'
'Nasılsın.'
'Uykuluydum ama daha deminki öpüşünden sonra uyku falan kalmadı. Sen nasılsın bakalım'
'Heyecanlıyım sevgilim. Annnemler dün gece gittiler o zamandan beri bugün için hayaller kurdum'
'Biri de beraber kahvaltı yapmak mıydı'dedim.
'Aaa yumurtan soğuyor hadi gel yapalım kahvaltımızı sonra da mısır patlatır film izleriz' dedi
Kahvaltı masasını harika hazırlamıştı bitanem. Yumurtayı en sevdiğim kıvamda hazırlamış. Çayı
da harika bi kıvamda demlemişti. En sevdiğim reçeller ve paynir de masadaydı. Simiti ve sütü masaya koydum.
Ona doğru döndüm ve kahvaltı için küçük bir öpücük daha verdim. Kahvaltıyı beğendiğime sevindi. Karşıma oturdu ve
kahvaltıyı yapmaya başladık. Neyse kahvaltı bitti ben masayı topladım o bulaşıkları bulalşık makinesine dizdi. Oturma odasına
geçtik ve tv yi açtık. Hiçbir şey yoktu. ‘ya bunlar çok sıkıcı aşkım benim seçtiğim birkaç film var onları izleyelim’ dedi.
Bende ‘Tamam aşkım senin zevkine güveniyorum ama önce mısır patlatalım mı?’
'olur aşkım hadi gel birlikte patlatalım'
'Tamam aşkım hadi'
Mutfağa geçtik. Mısırı yağı ve tencereyi tezgaha çıkarttık. Ocağa koyduk ve patlamasını izledik. Ben o sırada aleynanın beline
sarılmış bir vaziyette götüne yaslayıp boynunu öperek izledim mısırların patlamasını. O da yaşadığı zevkten dolayı hafif bir
gülümsemeyle.
image
İçeri geçtik tekrar ve filmi izlemeye başladık. Ben koltuğa yayıldım ve bacaklarımı önümdeki sehpaya uzattım. Aleyna ise
göğsüme yatmış öyle izliyordu filmi. Memelerini görebiliyordum. İstediğim gibi açıp yalayabilirdim ama böylesi bana
ayrı bi zevk veriyordu. Elimle vücudunu doladım ve memelerinin ucunu hafif hafif sıkmaya başladım. İzlediğimiz film erotik
bir filmdi. Ve öpüşme sahnesi çok olduğu için o da azmıştı. Memelerinin ucu hemen sertleşti. Uzandığı yerden kalktı ve yavaşça
dudaklarıma yaklaştı. Elini saçlarımın arasına attı ve kafamı kendine doğru çekti. Dudaklarımız çoktan birleşmiş ve
birbirimize haz vermeye başlamıştı. Kucağıma oturdu ve dudaklarımı öpmeye devam etti. Sikimin kalkaması ile sikişimiz başlamıştı.
image

Ayağa kaldırıp üstündeki kıyafetleri bir çırpıda çıkarttım. Pozisyonu bozmak istemedim sevdiğim bir pozisyondu. tekrar oturdum ve kucağıma oturttum. Boynunu kokladıktan sonra dilimi biraz gezdirdim. O sırada boynu ile yüzümü kıstırıyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu. Elimi üstünde kalan tek parça kıyafeti olan kilodunun içine attım ve o etli amını sertçe okşamaya başladım. Bugünü daha sakin geçiririm sanıyordum ama dayanamadım. Sikimi güzelce yalayıp kaldırması lazımdı. Onu fazla bekletmeden sikecektim. Kanepeye yüzüstü uzandı ve sikimi ağzına aldı. Sikimin büyüklüğünden dolayı tamamını alamıyordu ağzının içine. Bense ona biraz daha zevk vermek ve sikimin daha hızlı kalkması için götünü sıkıyordum küçük oruspumun.

image

Yalaması ile pek zevk veremezdi bana hepsini alamadığı için ama ağzına alırken o güzel yüzü ve renkli gözlerine bakmak gerçekten büyük bir zevkti. 
image

Sikim yeterince sertleştiğinde en sevdiğim kısıma geçmek için pozisyon aldık. Aleynanın en iyi olduğu pozisyon. Sikimin üstünde zıplamak. Gerçekten çok hızlı ve etkili bu pozisyonda. Neyse ben kanepeye yayıldım o da kucağıma oturmak üzere pozisyon aldı. Sikimin başını amına koydu ve zıplamaya başladı. Yavaştan falan değil direk hızla zıplamaya başladı oruspum. Ağzına alamadığı yarrağı nasıl içine alıyordu öyle anlayamıyordum. 
image

Küçük oruspum sikimin üstünde zıplamaya devam ederken dudaklarını kopartırcasına öpüyordum. O üstümde zıpladıkça öpmelerim sertleşiyor ve araya ısırmalara yer veriyordum. Zıplamaktan yorulduktan sonra sikimin tamamını içine alarak kucağıma oturdu ve yüzüme doğru baktı aşkla. Ben ise kızın dudağını morarttığımı o zaman fark edebildim. O ise acıya aldırış etmedi ve tekrar dudaklarıma yapıştı sikim amının içindeyken. Beni zevke getiren sevdiğim yorulduysa sıra bende dedim ve kanepeye yatırıp amına sikimi yerleştirip bacaklarını kaldırıp omzuma yerleştirdim. Onun hızından geri kalmayacak şekilde gelip gitmeye başladım o etli amına. Gel gitlerim kanepeyi sarsıyordu. Kanepenin yaylarının sesi ile karışık aleynanın inleme sesi kulağımdaydı.

image
İnlemelere daha fazla dayanamayıp biraz önceki zıplamaların da etkisiyle fazla zaman geçmeden içine boşaldım aşkımın. Doktor kontrolünde hap kullandığı için istediğim kadar boşalsam da içine hamile kalmayacaktı. Boşalmama rağmen sikim sertliğinden birşey kaybetmediği için amından çıkmadan yavaş yavaş git gele devam ettim. Boynunu yalamak üzere kafamı boynuna götürdüğümde birden salonun kapalı olan kapısı açıldı. İkimizde put kesilmiş içeri gelen kıza bakıyorduk.

image

İçine südyen giymediği için memelerini rahatça görebileceğimiz bir body ve altında yok diyebileceğim kadar kısa şortlu bir afet girmişti. Kız da bizim gibi kalakalmıştı. Hemen geri çıktı ama aleyna altımdan kalkıp bana giyinmemi söyleyerek kızın peşinden gitti. Ben ise biraz korku ile üstümü giyiniyordum. Birinin bizi o şekilde görmesi gerçekten çok büyük sıkıntılara yol açabilirdi. Neyse aleyna 3 4 dakika sonra içeri girdi ve gelebilirsin giyinmiş dedi hemen arkasından gelen daha deminki afete. Aleyna kızı yokmuş gibi sayarak üstünü giyindi ve afeti bana tanıttı. Kendisi aleynanın kuzeniymiş. Aleynanın evde tek olduğunu öğrenince paspasın altındaki anahtarla içeri girip ona sürpriz yapacakken kız kendi sürpriz ile karşılaştı. Benim endişeli bakışlarıma karşılık aleyna merak etme gördüklerini birine anlatmayacak ama bir şartı var dedi. Ne peki dercesine aleynanın suratına baktım. Grup yapmamızı istiyor dedi. Şok olmuştum ne yapacağız peki dedim. Aleyna da dediğini yapacağız başka çaremiz yok demişti. Kabul ettiğine çok şaşırmıştım. Sevgilimin önünde birini daha sikecektim hemde onunla birlikte. 
image
Kızın bu isteğinin yarattığı şaşkınlık içerisinde iken sessizliğini bozarak ‘adın ne?’ diye sordu.
‘Ben burak ya senin adın ne?’
' Bende demet tanıştığımıza memnun oldum.'
Yine bir süre sessizliğin ardından demet başlamak için beni bekliyorsun dedi ve yanıma yaklaştı. O sırada aleyna ya baktım. Suratı asıktı. İkimiz için de kolay olmayacaktı tabi ki ama bir yandan da seviniyordum çünkü böyle bir afete bir daha çakma fırsatım olmayabilirdi. Ben bu düşünceler içerisinde iken demet yanıma geldi ve hadi başlayalım artık dedi. Eğildi ve fermuarımı açtı. Yarrağıma hayretle baktı, düşündüğümden büyümüş dedi ve ağzına aldı. Bu kadar hızlı olmasını ve sırrımızı saklamak için neden bizimle yatmak istediğini şimdi anlamıştım. Demet tam bir orospuydu. Kıtlıktan çıkmış  gibiydi. Sikimi sanki yılların özlemiyle yalıyordu. Aleynanın aksine sikimin tamamını ağzına almasının yanı sıra dili ile de aşırı bir zevk veriyordu. Elim ile kafasını daha da bastırdım. Sikimi tam anlamıyla içine almıştı. Kafasına bastırmak rağmen rahatsız olmamış ve boğazına değen sikimi rağmen gayet rahattı ve zevk almaya devam ediyordu.

image

Sikimi ağzından çıkardı. Ayağa kalktı, bluz’unu ve şortunu çıkarttı. Kıyafetlerini üstünden gördüğüm kadar harika bir
vücudu vardı. Kıvrımları, pürüzsüz teni, beyaz ten rengi ile süt gibi bir kız karşımdaydı.
image

Aleynanın yanına gitti ve
elini götüne attı ve hadi sende gel üç kişinin aldığı zevk daha fazla dedi. Aleynanın dudaklarına doğru yaklaştı küçük bir
öpücük kondurdu. Aleyna ani bir hareketle demetin dudaklarına yapıştı. Beni öptüğü gibi demeti de öpüyor elini vücudundan
rahatça gezdiriyordu. Aynı şekilde demet de aleynanın vücudunda rahatça dolaştırdığı elini aleynanın pantolonunun içine attı
ve amını parmakladı. İkisi de karşımda birbirlerini tatmin ediyor bende onları izliyordum. Onları izlerken kalkık olan sikim
tam olarak hazır ola geçti. Demet kafasını çevirip sikime baktı ve aleyna bak erkeğimiz bizi bekliyor dedi ve elinden çekerek
önüme oturdular.
image

Demet eline aldı sikimi ve biraz sıvazladı. Tükürdü sikimin üstüne ve biraz önceki performansından birşey
kaybetmemiş bir şekilde yine büyük bir haz vererek yalamaya başladı. Aleyna da demeti rahatsız eden saçlarını diğer tarafta
topladı. Topladığı taraftaki tüm saçları elime doladım ve yine kafasını sikime bastırdım. Boğazına değdiğini tekrar hissetmiştim.
Harika bir duyguydu gerçekten de. Geliyorum ağzına dedim. Demet kafasını çekmeye çalıştı. Ama ben izin vermedim. Daha da
bastırdım kafasına ve boğazına boşaldım.
image

Sikimi ağzından çıkarttı ve derin bir nefes aldı. Eliyle sikimi sıvazlarken aleyna’ya
sıra sende hadi bakalım dedi. Ben tamamını alamam ağzıma dedi aleyna. Ben sana yardım ederim dedi demet ve aleynanın saçlarını
eline doladı ve sikimi ağzına almasını söyledi. Ağzına alır almaz ise kafasına bastırdı sikim büyük bir kısmını ağzına verdi.
Ben ise kanepeye yayılmış zevk alıyordum. Aleynanın boğazından hırıltılar geliyordu. Kafasına geri çekmeye çalışıyordu.
ama demet izin vermiyor ve yala orospu zevk ver erkeğimize üstüne düşen görevi yap bakalım dedi. Aleyna bir süre alıştı ve
kafasını çekmeye zorlamadı.
image

Demet aferin orospu kız öğrendin biraz dedi ve saçını bırakıp aleynanın götünün arkasına geçti. Başta elini yaladı ve aleynanın amını oksamaya başladı. O yumuşak ve koca götü ve etli o tazecik amıyla oynuyor. O oynadıkça aleynanın sikimi yalaması tıpkı zıplaması gibi hızlanıyordu. Demet orospusu kıza hiç acımadan hızlı hızlı parmaklamaya başladı.
Bir yandan da götünü tokatlıyordu.Birkaç dakika önce demetin ağzına boşalmama rağmen demet ve aleyna beni yine azdırmıştı. Boşalmak üzereydim. Aleyna ağzına çok boşalmamı sevmiyordu. Gelenin de büyük bir dalga olduğunu anlayıp sikimi ağzından çıkartıp yüzüne boşaldım.

image

Aleynamın yüzüne boşalmamın ardından demet geldi ve aleynanın yüzündeki dölleri tiksinmeden yaladı yuttu.

image

Aleynaya karşı biraz sert davranmıştı. Onun canını sıkması benim de canımın sıkıldığı anlamına gelirdi. Böyle bir afeti sikmek tabi ki güzeldi ama aleynamın canını sıkmasını da yanına bırakmayacaktım o oruspu demetin. Öpüşerek ve birbirlerini yalayarak temizlendiler. Demete ’ sen ona yalamayı öğrettin o da zıplamayı öğretsin bakalım’ dedim. Nasıl yani anlamadım dedi. Anlatırız dedim ve gülümsedim. Aleynın da yüzünde hafif bir tebessüm oluşmuştu. Hadi aşkım dedim ve kanepeye uzandım tekrardan. yaklaşık yarım saattir yaladıkları sikim sınırlarını zorluyordu. Ama demete yaptıklarını ödetmeden yorulmak yoktu. Aleyna geldi sikimin başını amına geçirdi ve son hız zıplamaya başladı. Demet biraz önce ağzına siki düzgün alamayan bir kızın zıplama hızını gördükten sonra biraz şaşırmıştı. Buraya gel boş durmanı istemiyorum amını ağzına ver dedim. Benim dediğim pozisyona geçti demet de.

image

Demet oruspusuna yaptıklarını ödetmenin zamanı gelmişti. Amını ağzıma verir vermez deli gibi yalamaya ve ısırmaya başladım. Aldığı zevki ve acıyı maksimuma çıkartmaya çalışıyordum. Ve amacıma da ulaşıyordum. Ben amını ısırıp emdikçe demet çığlık atıyordu. Yalamaya başlayınca da çığlıkları inlemelere bırakıyordu yerini. Çığlıkları biraz daha arttırmak için ellerimi memelerine attım ve sanki oyun hamuruyla oynar gibi hiç acımadan sıktım. Oruspum nasıl da bağırıyordu öyle.

image

Demet inlemelerinin ardından ağzıma şarıl şarıl boşaldı orospu. Bir damlasını bile ziyan etmeden hepsini yaladım yuttum. Şimdi sıa demette hadi bakalım yer değiştirin dedim. Demet birden duraksadı ben içime alamam dedi neden diye sordum bakireyim diyince çok şaşırdım. Ben ayağa kalktım nasıl bakiresin senin gibi bir oruspu nasıl içine almaz dedim. Laflarına dikkat et yoksa ne olacağını biliyorsun dedi. Bu lafı ben çok sinirlendirmişti. Birden üstüne atlayıp elini kolunu hareketsiz kıldım. Amı sikilmemiş bir oruspuyu amını sikmeden bırakacağımı mı düşüdün sen dedim. Demeti kucakladığım gibi aleynanın yatak odasına götürdüm. Aleynaya da oyuncaklarımızı getirmesini söyledim. Fazla değil birkaç parça bir şeydi ama ilk sikişimizi hatırlattığı için arada kullanıyorduk. Yatağın altından ip ve kelepçe çıkarttı. Tabii ki ağzını kapamak için de bir bez parçası. Kucağımda inleyen demetin ağzını bağladım ilk önce sonra yüzüne sağlam bir tokat patlattım. Sen kimsin de beni tehtit ediyorsun orospu şimdi sana cezanı vereceğim dedim. Sırtüstü yatağa yatırdım ve ellerini yatağın demirlerine bağladım. Hemen bacaklarını açtım ve bağırmasına aldırış etmeden biraz önce yalayıp ıslattığım amı şimdi kolayca ve hızlıca sikiyordum.

image

Sikimi sokar sokmaz dibine kadar kan olmuştu. Demet bir yandan ağzındaki beze rağmen çığlık atıyor bir yandan da ağlıyordu. Yavaşlamam için yalvarıyordu. Ama ben umursamıyordum. Kasıklarımızın çarpışmasından dolayı çıkan ‘şak şak’ sesleri ve sallanıp titreyen kocaman memeleri beni çok daha azdırıyor ve daha da hızlanmama neden oluyordu. Kenarda oturup bizi izleyerek masturbasyon yapan aleynaya gelmesini ve amını bu oruspunun ağzına vermesini istedim. Zevkle dedim ve hemen amını demetin ağzına verdi. Bir yandan amını sikiyor bir yandan am yalatıyorduk.

image

Aleyna birden bağırarak ayağa kalktı. Isırıyor oruspu ya dedi. Demete baktım hala acıyı dibine kadar yaşıyan demet acısını aleynadan çıkartmaya çalışmıştı. Sikimi dibine kadar soktum ve demetin yüzüne doğru yaklaştım. Ardı ardına beş altı sert tokattan sonra düzgün yalayacaksın lan oruspu eğer canını acıtırsan seni 5 kişiye siktiririm benim kadar vicdanlı olmazlar seni öldüresiye sikerler bil bunu dedim. Tokatların da etkisiyle susmuş sessiz sessiz ağlıyordu. Ne dersen onu yapacağım dedi. Aferin orospu böyle yola getirirler işte dedim. Ellerini çözdüm. Kenarda duran tekli koltuğa oturmasını söyledim aleynaya. Demete de domal şuraya amını yala aleynamın ama yavaş olmazsan seni 5 kişiye siktiririm sike sike öldürürler seni oruspu dedim.Tamam dedi mecburan bende başladım pompaya.


Amına yeterince siktim sıra götte dedim. Sikimi deliğine getirdim ve birden köklemeye çalıştım. Ben başardım ama demet ölüyordu neredeyse. attığı çığlıktan sonra kıza ben bile acımıştım. sikime baktığımda üstünde biraz kan vardı. Kızın zarı dışında götünü de yırtmıştım. Kız o kadar acıya rağmen aleynanın amını yalıyor emiyor ona verebileceği kadar zevk vermeye çalışıyordu. Aleyna da aldığı zevkten memnundu. Yüzündeki tebesssüm bunu gösteriyordu. Götüne de 2 kez boşaldıktan sonra amına boşalmak istedim. Son gücümü de buna harcayacaktım. Yere uzandım ve demeti sikime oturttum. Lütfen artık yeter dedi sessizce. Hayır amını biraz daha sikmek istiyorum dedim. Aleyna yanımıza geldi ve hızla siktiğim götü ve sikimi aynı anda yalayarak ikimizde de zevk verdi.


Yorulmama rağmen 5 dakika hızla siktikten sonra boşalmaya hazırdım. Demet bir yandan acı çekiyor bir yandan ise zevk alıyordu. Ama tokatlardan bu yana sesi hiç çıkmamıştı. Boşalacağım şimdi amına dedim. Birden geri çekilmeye çalıştı ama boğazından yakaladım ve memesinin birini onu çekmek için bir parça bez gibi tuttum ve sıktım. Lütfen, kızlığımı bozdun ama içime boşalma dedi. Hala çırpınıyordu. Üzgünüm oruspu beni bugun çok sinirlendirdin dedim ve amına çeşmeden su akar gibi boşaldım. Boşalmamın ardından ben yere yığıldım o da üstüme.



Demet bir süre üzerimde yattı sonra zor bela sikimi amından çıkarttı ve yanıma yattı. Bende aleynayı çağırdım ve amını ağzına veermesini söyledim. Güzel bir emme ve yalamanın ardından onu da boşalttırdım. Tabi onunda etkisi vardı. Öylece durup onu yalamam yerine o da amıyla ağzıma badana yaptı.


Üçümüz de sınırlarımızı zorlamıştık. Aleyna da yanıma uzandı iki yanımda da çok seksi iki kız vardı. Bu anı asla unutmayacaktım. yarım saat kadar yattıktan sonra üçümüzde kalktık ve birlikte banyo yatık. Demet ve aleynayı ben yıkadım onlar da beni. Daha sonra tekrar salona geçtik ve üstümüzü giyindik etrafı toparladık. Demet aleyna ve ben arasında geçenlerin dışarı hiçbir şekilde açılmayacak bir sır olması konusunda ortak karar kıldık çünkü bizim oruspu demetin sevgilisi varmış. Neyse üçümüz de grup sexten çok zevk aldığımız için her 3 ayda bir birlikte oluyor ve birbirimize acı çektirmeden sikişiyoruz. İleride aleynadan habersiz demeti siktiğimiz hikayeyi anlatacağım. Bu sefer demet benim ve yakın arkadaşımın yarrağını yemek zorunda kalıyor :)

BU GÜZEL HİKAYE DE BURADA BİTTİ. DİĞER HİKAYELER İÇİN TAKİPTE KALIN VE LÜTFEN BEĞENİLERİ BİRAZ DAHA ARTTIRIN. BU ARADA http://olgunsexhikayesi.blogspot.com.tr/ADRESİNDEN DE İSTEK VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. ZEVK DOLU GÜNLER DİLERİM :)

1 yorum:

  1. ZEKİ ve GÜVENİLİR BAYANLAR OKUSUN:
     
    TAYLAN BEN. Acıksözlü, dobra ve seffaf olacağım. Kabul edelim ki cogumuzun icindeki, Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, tadabilme ve dayanılmaz hafifliğini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz. Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek zor olsada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum. Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğini bilen, güvenilir, mantıklı ve gerçekci bir ERKEGiM. Maalesef toplum olarak BAYANLARA adil davranmiyoruz. Erkekler olarak cinsel arayislarımız normal görülürken, BAYANA sıra gelince "Namus" Kavramı yüklenmiş, değişiklik ve heyecan arayışları; hep baskılanmış engellenmiş ve ayıplanmıştır.İşte bu acı gerçekten ve haksızlıktan yola cıkarak tüm KENDiNi BiLEN BAYANLARA SESLENiYORUM:
    ✓Mutsuzsun yada yanlızlık mı cekiyorsun? ✓İlişkinde yeterince tatmin mi olamıyorsun? ✓İlk deneyimin için doğru erkek mi arıyorsun? ✓Kısa süreli tadımlık bir kacamak arayısında mısın? ✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, taze bir soluk mu düsünüyorsun? ✓Grup deneyimini mi yasamak istiyorsun? ...vs arayışın ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen! ►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Bitmesi gerektiği yerde olgunluk ve anlayış gösterebilecek ►GÜVEN ve GİZLİLİGE önem verebilecek ►Karakteri oturmuş ve tabiki bir şans tanıyabilecek CESARET SAHİBİ SAMiMi birileri olsun. (bes yüz bes - ikiyuz kirkyedi- yirmi- elliüc) ツ HAYDİ KENDİN
    İÇİN BİR ŞEY YAP VE BUGÜN KENDİNE YENİ BİR ŞANS VER... ツ iSTANBUL - BURSA - iZMiR - ANK ve civarı tercihimdir.
    SKYPE: ► duman.taylan ◄ / Facebook:taylanduman80@gmail.com / GSM:O5O5–247–2O-53

    YanıtlaSil