16 Şubat 2015 Pazartesi

Kız kardeşim güzel sakso çekiyordu

Yaşanmış gerçek hayattan alıntı olan liseli sex hikayeleri,  ensest sex hikayeleri okumak için doğru yerdesiniz. Kız kardeşim çok iyi sakso çekiyor hikayesini okuyorsunuz. Annemle babam sürekli işte oldukları için gayet rahattık. ama kız kardeşim lisede okuyan bir kızdır. bir gün okuldun geldiğinde kudurmuş gibiydi dudaklarımı öpüyordu yarağımı okşuyordu. ittim ve ne oldu bugün dedim birşeylerin onu tahrik ettiğini anlamıştım. okulda bir kızla bir çocuğu tuvalette sevişirken görmüş ve izlemiş. Durumu anlamıştım fakat çok terlemişti ve kötü kokuyordu. banyoya gidip yıkanmasını söyledim. O banyodayken bende yanına  gittim. göt kıllarının uzamış olduğunu gördüm ve ona temizlenmesini söyledim. Sex hikayeleri, oda peki dedi ve dışarı da onu beklemeye başladım. banyosu bitiğinde hemen odasına gidip okul elbiselerini giyindi güzel kokular sürüp yanıma oturdu. benimki daha ona dokunmadan kalkıp taş gibi oldu. ayaklarından öpmeye yalamaya başladım. ve amına doğru geldim amını yalamaya başladığımda o güzel bacaklarını kasıyor. kafamı kendine doğru çekiyordu.



Bundan çok zevk alıyordu fakat o kadar uzun süre bunu bana yaptırıyorduki ben daha zevke gelmemişken o 2 yada 3 kere orgazm oluyordu ve sıra bana gelene kadar yoruluyordu. Bende sıranın artık ona geldiğini söyledim. kız kardeşim ilk önce o küçük göğüslerini açarak ağzıma verdi. O kadar güzeldiler ki anlatamam. daha sonra yarağımı ağzına aldı o ilk acemiliği gitmiş sanki 40 yıllık bir orospu bana sakso çekiyordu.
yaklaşık 10 dakika yalattım sikimi ve ağzına boşaldım. döllerimi tükürmek isteyince ona yutmasını söyledim ve yarağımda kalan ne var ne yoksa yaladı yuttu. daha sonra ona üzerime çıkmasını söyledim kilotlu çorabının am bölgesini yırtmıştım ve çıkartmamasını söyledim üstünü çıkarttı ve küçücük göğüsleri yarağıma oturup kalktıkça hopluyor bir yandanda onları okşuyordum. onu köpek pozisyonuna getirdim. götten sikecektim bana bunu yapmayalım çok canım yanıyor dedi. fakat ben ısrar edince ses çıkarmadı. ilk önce tükürükle sokmaya çalıştım fakat o kadar dar ve küçüktü ki deliğine girmiyordu. mutfaktan zeytin yağı alıp geldim benimkini iyice yağladıktan sonra onun o traşlanmış mis gibi göt deliğine de sürdüm. yavaşça kafasını soktum ve içine girmeye başladım ona köklüyeceğimi söyledim. o bir yandan da amını okşuyordu. acı ile  zevkle karışık bir duygu yaşadığı belliydi ama şikayetçi değildi. yavaş yavaş köklüyordum sikimi göt deliğine çok canı yanıyordu belliydi doğru dürüst git gel bile yapamıyordum. sonra deliği biraz açıldı ve zevk almaya başlamıştım kanter içindeydim. oda terlemişti ve hızlıca git gel yapmaya başladım ve o an geldi içine akıttım ve üzerine yığıldım. benim alet hala içindeydi. sanki kanımda içine boşalmıştı halsizlik çökmüştü üzerime.  Sarıldık biraz uyuduk artık boşta olduğumuzda hep sikişiyoruz.

2 yorum:

  1. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil