19 Şubat 2015 Perşembe

Halamın oğlu bana tecavüz etti


Merhabalar ben gizem 22 yaşındayım bayağı zayıf çıtı pıtı güzel sayılabilecek bir kızım. Olayda geçen halamın oğluda benden 1 yaş büyük. Bu anlatacağım olay 2 gün önce oldu ananemin 40nı yapmak için bizim evde toplanmıştık herşeyi yaptık halletik ortalık sakinleşince halamın oğlu ve onun kız kardeşiyle oturduk laflıyorduk. Sonra canımız sıkılınca hadi oyun oynayalım dedik eski çocuk oyunlarımızdan isim şehiri tamam dedik ve kağıt kalem almaya odama gittim annem de geldi annem çıktıktıktan sonra tam ben aldım çıkacakken halamın oğlu geldi ve tam ben çıkacakken beni içeri itti ve kapının anahtarını aldı ve kapıyı içerden kilitledi ne olacacğını anlar gibi olmuştum her zamanki gibi azmıştı ve benle sürtünerek birlikte olacaktı saçmalama çık falan ddm ama dinlemedi bağırsam da fayda etmeyecekti ve benim de zaten canım istiyordu .

istemsiz gibi davransamda öpüşmeye başladık sonra benim kazağımı ve sütyenimi çıkardı küçük de olsa göğüslerimin uçlarını yalamaya başladı sonra pantolonumu açmaya çalıştı hayır faln desemde zorla indirdi külotlu çorabımı indirdi ve tek külotumla kaldım kendiside tamamen pantolon ve külotunu indirdi tamamen kalkmış siki karşımdaydı bir anda üstüme yürüyüp yala dedi hayır dedim ve zorla boynumdan tutarak sikini gırtlağıma kadar soktu ve 5 dk yalattı bir posta ağzımın içine boşaldı ilk defa bunu yapmıştı bana iğrençti .

Ben bitti sandım dur daha yeni başlıyoruz dedi ne dedim külotumu indirmeye çalıştı hayır olmaz üzerinden yap ne yapacaksan dedim ama beni dinlemedi ve yatağın üzerindeki ipi alarak elimi yatağa bağladı ağzımıda bağladı ve sikini tekrar kaldırdı ve üzerime çıkıp amımı yalamaya başladı. Bu şekilde en az 10 dk devam etti ve bende zevk almaya başlamıştım amım sulanmıştı. Bir anda sikini amıma dayadı ben hayır demeye bağırmaya çalıştım ama yapamıyordum ve bir anda sikini amıma kökledi ve heryer kan oldu çünkü kızlığım bozulmuştu gidip gelmeye başladı ve iğrenç bir gülümsemesi vardı ben ağlamaya başladım o pis pis güşlüyordu . Halamın oğlu bana şuan resmen tecavüz ediyordu.10dk beni o şeklide siktikten sonra içimde bir sıcaklık hisstmiştim . En korktuğum ikinci şeyi yapmıştı içime boşaltmıştı bütün döllerini.

Beni çözdü ve artık herşey oldu zaten bağırman senn için kötü olur önüme domal seni biraz daha sikeyim biraz daha sikişelim ddi yapabileceğim bişi yoktu zaten sikilmiştim zevk almaya bakmak lazımdı tamam dedim kabul ettim domaldım önüne sikini amıma bir hamlede geçirdi ve ahhhhh dedim . amıma girip çıkmaya başladı ve gittikçe zevk alıordum çok güzel bişidi ve oh iyiki sikmiş beni demeye başlamıştım ve sik beni hep sik daha çok sik daha sert sik aşkım diyordum o da ben seni her zaman sikeceğim diyordu. Beni sonra kucağına oturttu ve güzel sikinin üzerinde hopltıyordu ve yine bir anda amımı ısıttı o güzel dölleri .yter tekrar başka zaman yaparız aşkım yakalanıcz ddm tamam ddi toplandık. Akşam herkes yattık tan sonra kömürlkte buluştuk ve beni sabaha kadar sikti .

Bugün 3. günümüz en az 30 kez beni sikmiş o döllerini içime boşaltmıştır. Şuan herkes uyuyor ve aşkım yanımda yine kömürlükte sabaha kadar sikişicez. Sizede bol sikişmeler . Kızlar bulduğunuza verin sikişmenin keyfine varın

1 yorum:

  1. ZEKİ ve GÜVENİLİR BAYANLAR OKUSUN:
     
    TAYLAN BEN. Acıksözlü, dobra ve seffaf olacağım. Kabul edelim ki cogumuzun icindeki, Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, tadabilme ve dayanılmaz hafifliğini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz. Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek zor olsada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum. Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğini bilen, güvenilir, mantıklı ve gerçekci bir ERKEGiM. Maalesef toplum olarak BAYANLARA adil davranmiyoruz. Erkekler olarak cinsel arayislarımız normal görülürken, BAYANA sıra gelince "Namus" Kavramı yüklenmiş, değişiklik ve heyecan arayışları; hep baskılanmış engellenmiş ve ayıplanmıştır.İşte bu acı gerçekten ve haksızlıktan yola cıkarak tüm KENDiNi BiLEN BAYANLARA SESLENiYORUM:
    ✓Mutsuzsun yada yanlızlık mı cekiyorsun? ✓İlişkinde yeterince tatmin mi olamıyorsun? ✓İlk deneyimin için doğru erkek mi arıyorsun? ✓Kısa süreli tadımlık bir kacamak arayısında mısın? ✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, taze bir soluk mu düsünüyorsun? ✓Grup deneyimini mi yasamak istiyorsun? ...vs arayışın ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen! ►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Bitmesi gerektiği yerde olgunluk ve anlayış gösterebilecek ►GÜVEN ve GİZLİLİGE önem verebilecek ►Karakteri oturmuş ve tabiki bir şans tanıyabilecek CESARET SAHİBİ SAMiMi birileri olsun. (bes yüz bes - ikiyuz kirkyedi- yirmi- elliüc) ツ HAYDİ KENDİN
    İÇİN BİR ŞEY YAP VE BUGÜN KENDİNE YENİ BİR ŞANS VER... ツ iSTANBUL - BURSA - iZMiR - ANK ve civarı tercihimdir.
    SKYPE: ► duman.taylan ◄ / Facebook:taylanduman80@gmail.com / GSM:O5O5–247–2O-53

    YanıtlaSil