19 Şubat 2015 Perşembe

Kocamı Aldattım Ve Arkası Geldi 4

Yazar: Aylin

mert hocayla beklerken zil çaldı kapıyı açtım ve içeri bir bayan iki erkek girdi kadın hemen mert hocaya sarıldı dudaklarından öptü kocacım dedi anladım mert hocanın karısıydı mert hoca bu eşim ela buda sedat ve ender dedi ender 170

boyunda ancak 65 kilo gelir sedatse aynı mert hoca gibi 185 100kılo yakınında

ela 165  55 kilo ama uzun saçları ele gözleri çok güzel bir kadın ama mert hocanın ancak omuzuna geliyor salonda heppimiz oturduk ben bir ne içerseniz  dedim mert hoca elaya puşeti getir dedi içinde iki tane şişe viski çikolata çıktı bende viski pardakları almak için mutfağa gittim elada bana yardım için benle geldi ela çok güzel bir kadınsın sevgi dedi kocam seni öve biteremedi geçen gece ama dediği kadar varsın dedi bu gün ütün ilkleri yaşıyacaksın canım benim dedi dudağıma hafif öpücük kondurdu sonra salona geçtık aslında benim fazla vaktim yok çünkü kızım saat 5 geliyor mert hocayı kenara çekip

aşkım fazla vaktimiz yok dedim oda tamam aşkım viskiler açıldı herkes bir pardak içmeye başladık sedat kalkıp yanıma geldi ve aşkım çok güzelsin dedi

dudaklarıma yapıştı enderse elaya yapıştı mertse bizi seyretmeye başladı

sedatla öpüşmeye başladık elleri amımdaydı parmakları aynı mert hoca gibi

boynumdan başladı kulak memeleri öpüyordu bir yandan soyunmaya başladık bu sefer mertin elinde kamara vardı bizi çekiyordu ender elayı domaltmış götünü

yalıyordu bense sedatı kaldırıp pantolunu indirdim karşımda tam beklediğim yarrak vardı mert hocanın siki gibi sanki daha kalındı birden gözümün önündeydi haydi aşkım yala yarrağımı bende dudaklarımın arasına aldım somurmaya başladım ağızıma zor giriyordu çok kalındı yarrağı 

somururken ellerim taşaklarını okşuyordu sedatse ohhhhhhhhhh aşkım taşaklarımı yala somur sonr ayağa kalktım bir daha öpüşmeye başladık sonra beni domaltıp arkama geçti ve götümle amcığımı yalamaya başladıbende fazlağımı çıkarttım

çırılçıplak kaldım mert hoca bir beni bir elayı çekiyor enderin sikine baktım

ufaktı onlara göre ama kalındı sedat  beni deli etmeye başlamıştı ohhhhhhhh mert gibi olmasa ama güzel yalıyordu dili sanki sik gibi yapıp götümün deliğine sokuyordu ilk defa öyle yaşıyordum sedat bu işi iyi yapıyordu amım sular içinde gene kalmıştı bu sefer mertte soyunmuştu sedat altta yalarken

mertte hem çekiyor hem yarrağı ağızıma verdi bende sevgilimin yarrağını yalamya başladım iki erkeğin arasında zevkten erimiştim ilk boşalmayı sedatın ağızına boşaldım sedatse afiyetle içerken beni kaldırdı koltuğun üstüne domalttı arkama geçip yarrağını amcığıma birden soktu ohhhhhhhhhhhhh çekmişim

ela sa enderin sikinin üstünde ata biner gibi zıplıyordu şimdi merttin yarrağı elanın dudakların arasında ama kamara bizi çekiyordu sedat offffffffffff aşkım ne amcık var sende sikimi yakıyor bende sok erkeğim durma söndür ateşi dedim amımın beni sırt üstü yatırıp birdaha sikmeye devametti


mertse hela elanın siki ağızındaydı ender elayı bağırta bağırta sikiyordu

bense ikinci boşalmaya geliyordum eleda öyle kaç defa boşalmıştı ve kasılmaya

başladım sedat durmak bilmiyordu kasılıp titremeye başladım çünkü orgzamın en büyüğünü yaşıyordum bu sefer sedat yere uzandı bende üstüne oturdum başladım zıplamaya ela ve ender ikisi boşalmışlardı kemarayı elaya verdi mert ve arkama geçti sedat beni sikerken mert huca  götümün deliğini yalamaya başladı

anladımki tost olma sırası geldi ben ilk defa bunu yaşıyacaktım ela bizi çekerken mertte sikini götüme dayadı sikini iki büyük yarrağı nasıl alacam mert götümün deliğine önce tükürdü sonra yarrağı dayadı sedat bekledi mertse

sokmaya başladı canım yanıyordu ama nafile şimdi iki yarrak içimde biri götünde diğeri amcığımda beni sikmeye başladılar enderde geldi sikini ağızıma verdi şimdi üç erkeğin arasında delice sikiliyordum beni perişan etttiler 15

dakika geçti önce sedat amcığıma sonra mert götüme enderde dudaklarıma boşaldılar beni seks manyağı yaptılar her yerimden onların dölleri akıyordu


ele hepsini çekmişti herkes yıkanmaya gitti benimse kalkacak halim yoktu sonra bende temizlenip onları yolcu etmem lazımdı ela sa bu böyle bitmez hafta sonu bizdesin dedi orda büyük şov olacak deyip gittiler.


4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Sil

    YanıtlaSil
  2. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil