18 Şubat 2015 Çarşamba

Dayanamadım Otobüsteki Muavine Siktirdim Kendimi

Merhabalar ben ismimi vermek istemiyorum. Çünkü olay açığa çıkabilir. Yaşadığım seks hikayesi nasıl gelişti sizlere anlatayım. Çocukluk arkadaşım Eda ile uzun süredir görüşmüyordum. Kendisi evlendikten sonra İstanbul'a yerleşti. Çok samimi dostluğumuz olduğundan sık sık görüşürüz. Fakat kocasından sonra beni unuttu zilli. Neyse Eda ile konuşup haftasonu ziyaretine geleceğimi söyledim. Çok sevindi. En son görüşmemiz 6 ay önce olmuştu. Bende Ankara'dan gidicektim. Otobüs biletimi alıp yola koyuldum. Yolculuk 5 saat sürecekti. Otobüs içerisinde yaklaşık olarak yirmi tane yolcu vardı. Yarısı boştu. Muavin servis yapmaya başladı bende onu kesiyordum. Yakışıklı sert bir mizahı olan gençti. Ne içersiniz efendim dediğinde cevapsız kaldım o kadar güzel konuşuyordu ki bir süre sessiz kaldım ve tekrar sordu. Pardon canım ya dalmışım dedim gülümsedi. Mola ne zaman öğrenebilir miyim dedim. Yolculuk yeni başladı efendim sıkıldınız mı yoksa diyerek muhabbete giriştik. Eh biraz kapalı ortamda çok kalamıyorum dedim. 2 saat sonra molanın olduğunu öğrendim ve uyumaya karar verdim.Gözümü açtığımda mola yerine giriş yapmıştık. Muavine seslenip kendisine çay ısmarlıyabileceğimi söyledim. Genci gözüme kestirmiştim. Küçük olmasına rağmen beni etkilemişti. Mola yerinde samimi davranarak onu etkilemeyi başarmıştım sanki. Dekolteme bakıp duruyordu. Otobüse bindiğimizde yolcu sayısı iyice azaldı. Arka koltuklardan birine geçip iyice uzandım. Muavinde rahatınız yerinde mi efendim bir arzunuz var mı diye bana takılıyordu. Seni istersem nolcak ? Dedim. Yolcularımız ne isterse onu yaparım ben dedi. Yan koltuğa oturdu ve yine dekoltemi gözetliyordu çapkın muavin. Göğüslerimi iyice açıp taşırdım. Al o zaman yala hadi senin bunlar dedim. Arka koltukta göğüslerimi yalatıyordum. Çok heyecan vericiydi. Kendimi cama yaslayıp bacaklarımı araladım. Amcığımı iyice emdikten sonra zamanımız yok sikiyim de boşalalım dedi. Bacağımı o kadar ayırdı ki önden görünecekti neredeyse. Dizlerinin üstünde durup gidip gelmeye içime sokmaya başladı. Gezdirerek sikiyordu amımı. Ben zevkten susuyorum sadece. Amım o kadar yandı ki bi ara ahhh diye bağırdım. Boşalmadan çıkarttı bu sefer de ağzıma dayadı. Hamile kalmanı istemiyorum dedi. Yüzüme fışkırtarak boşaldı piç. Ama otobüsten indiğimiz de ben sikişe doymamıştım. Beni muavinlerin dinlenme yerine götürdü. Eda da arayıp duruyordu nerde kaldın diye. Hiç cevap vermedim kaçırır mıyım bu güzel yarağı. Oda da bana bir posta daha attı muavin. Sarsılarak boşaldık ikimizde. O günden sonra denk gelemedik ama kendisine yine siktiricem.

2 yorum:

  1. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil