19 Şubat 2015 Perşembe

azgın erkeklere bayılıyorum

bir olayı anlatmak istiyorum.
Bir gün bilgisayarda chate yaparken tanıştığım hakan adında sevimli
sevimli yakışıklı bir erkekle buluşmaya gittim.Chatte her şeyi
konuştuk.Nelerden hoşlandığımızı neleri sevdiğimizi neler yapmak
istediklerimizi anlattık birbirimize.Ben cd olduğum için kadın giysisi
ve kadın iç çamaşırı istemiştim ondan ve buluşmaya karar verdik.Ben adapazarındanım o ise izmitten, gün kararlaştırdık ve izmite gittim ve
buluştuk sonra evine Gittim gerçektende sevimli bir insandı.Neyse odada
bir az muhabbet ettik sonra bana aldıklarını getirdi.40 numara sexi bir
ayakkabı, mini etek kırmızı,bir bady kırmızı beyaz karışımı,
peruk kızıl, sütyen kırmızı ve beyaz karışımı,tanga
kırmızı,jartiyer kırmızı ve kırmızı İnce file çorap al hayatım Sex Hikayeleri
bunları giy dedi ayrıca makyaj malzemesi de almış ve ben odaya Gittim
giyindim ve süslendim.aynaya baktığımda harika bir dişi olmuştum hayal
edebilirsiniz. Neyse beni gördü ve çok hoşuna gittiğini söledi
neyse,sonra bir kadın gibi yanına gittim kıvırta kıvırta
dudaklarından öpmeye başladım nerdeyse dudaklarımı koparacaktı öyel
güzel Öpüşüyordu ki ilk defa bir erkekle öpüşürken zevk
alıyordum.Sonra soyunmaya başladı Çok güzel vücüdu vardı
kılsızdı,kılsız erkeklere bayılırım.neyse yalamaya öpmeye
başladım Her yerini, sonra o muhteşem devası alete gelmiştim.Bu güne
kadar bu kadar güzel ve büyük Aletle karşılaşmamıştım.benim aletim
bile 16 cm.di.Neyse yalamaya başladım harika idi çok Hoşuma gitmişti ve
ben alet yalamayı severim.Yaladıkça sertleşiyor erkeğimden iniltiler
geliyordu anlaşılan işimi iyi yapıyordum.yalıyor yalıyor doyamıyordum
oda devam et aşkım Dedikçe ben şevke geliyor daha iştahlı bir şekilde
yalıyordum.Sonra beni soydu üzerimde Peruk sütyen tanga jartiyer ve
çorap kalmıştı.hep güzel sözler sölüyordu harika bir kadınsın Sen
tam sevişilecek birisin inan bu günü kadar senin gibi bir bulamadım
falan diyordu benimde hoşuma gidiyordu canım 69 yapalım dedi tatm dedim
arkamı ona döndüm ve arkamı Yalamaya başladı bu hoşuma gidiyordu
dilini içeri sokup çıkırtayor beni deli ediyordu bense O muhteşem
aletin keyfini çıkarıyordum.5 dk. Falan böle yaptık sonra hadi aşkım
içine al dedi olur dedim aletin üstüne geldim ata biner gibi yavaş
yavaş oturuyordum.ilk alamıyordum Biraz zorladıktan ve acı çektikten
sonra aleti arkam yutmuştu erkeğim zevkten uçuyordu Zıplıyordum bu
arada tangamdan benim ufaklığım çıktı ve erkeğim aletimi okaşamya
başladı Harika bir durumdu bana 31 çektiriyordu bense arkamdaki aleti
çoşturmaya çalışıyordum. Zıpladıkça arkam iyice kıvama gelmişti
yorulmuştum pozisyon değiştirelim dedim. Olur dedi Bacak omuzu
yapmasını istedim.ve aynen uyguladı bacaklarımı açtım arkamı ona
sundum Ve sonuna kadar alıyordum ve bundan müthiş keyif alıyordum.gidip
geldikçe terliyorduk Nefeslerimiz kesiliyordu geliyorum dedi hemen
çıkarttım onu arkamdan aletini tekrar ağzıma Alıp yalamaya başladın
ve ağzıma patladı, iştahla yalıyordum o sıcacık meni ağzımın her
yerine girmişti. Erkeğim çok mutluydu bende çok mutluydum. Sonra bir er
kahve içtik ve Banyoya beraber girdik orda seviştik o günü benim için
çok özeldi.

4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Sil

    YanıtlaSil
  2. ZEKİ ve GÜVENİLİR BAYANLAR OKUSUN:
     
    TAYLAN BEN. Acıksözlü, dobra ve seffaf olacağım. Kabul edelim ki cogumuzun icindeki, Farklılık, değişim veya yasaklardaki saklı cazibeye dokunabilme, tadabilme ve dayanılmaz hafifliğini duyumsama dürtüsünü görmezden gelemeyiz. Fakat bunun için doğru insanı bulabilmek zor olsada, imkansız oldugunu da kesinlikle düşünmüyorum. Gereksiz ve anlamsız özel şartlar arayan biri değilim ama ne istediğini bilen, güvenilir, mantıklı ve gerçekci bir ERKEGiM. Maalesef toplum olarak BAYANLARA adil davranmiyoruz. Erkekler olarak cinsel arayislarımız normal görülürken, BAYANA sıra gelince "Namus" Kavramı yüklenmiş, değişiklik ve heyecan arayışları; hep baskılanmış engellenmiş ve ayıplanmıştır.İşte bu acı gerçekten ve haksızlıktan yola cıkarak tüm KENDiNi BiLEN BAYANLARA SESLENiYORUM:
    ✓Mutsuzsun yada yanlızlık mı cekiyorsun? ✓İlişkinde yeterince tatmin mi olamıyorsun? ✓İlk deneyimin için doğru erkek mi arıyorsun? ✓Kısa süreli tadımlık bir kacamak arayısında mısın? ✓Yeni bir yüz, yeni bir ses, taze bir soluk mu düsünüyorsun? ✓Grup deneyimini mi yasamak istiyorsun? ...vs arayışın ne olursa olsun yeter ki; ►Kendinden emin! ►Ne istediğini bilen! ►Zekasına ve Kalitesine güvenen!►Bitmesi gerektiği yerde olgunluk ve anlayış gösterebilecek ►GÜVEN ve GİZLİLİGE önem verebilecek ►Karakteri oturmuş ve tabiki bir şans tanıyabilecek CESARET SAHİBİ SAMiMi birileri olsun. (bes yüz bes - ikiyuz kirkyedi- yirmi- elliüc) ツ HAYDİ KENDİN
    İÇİN BİR ŞEY YAP VE BUGÜN KENDİNE YENİ BİR ŞANS VER... ツ iSTANBUL - BURSA - iZMiR - ANK ve civarı tercihimdir.
    SKYPE: ► duman.taylan ◄ / Facebook:taylanduman80@gmail.com / GSM:O5O5–247–2O-53

    YanıtlaSil
  3. ÖNEMLİ VE COOK ACİLLL.. canı su an yarak cekıpte aramayan azgın kızlar bu yaragın nabalı gunahı sizden.... 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil