18 Şubat 2015 Çarşamba

İNTERNET CAFEDE TANIŞTIK, KENDİMİZİ YATAKTA BULDUK…



Merhaba sevgili okurlar. Adım Atakan 18 yaşında yakışıklı sayılabilecek bi tipim. Bu anımda yeni tanıştığım bi kızı nasıl siktiğimi anlatacağım. Umarım hoşunuza gider.

O zamanlar bilgisayarım bozulmuştu. Bende bilgisayar manyağı biri olduğum için sürekli internet cafeye giderdim. Sabah açılış saatinden akşam saat 10a kadar falan oyun oynardım. Para sıkıntım pek olmazdı. Dayımlar ve amcamlar beni harçlıksız bırakmazdı. Neyse bi gün yine oturdum masama oyun oynuyorum. Yan masaya bi kız oturdu. Dap dar pantolonu ve göbeği açık bırakan tişörtü ile çok güzel görünüyordu.

image


Yanımdaki masayı açtırdı ve nette takılmaya başladı. Onu izleyeceğim diye oyun oynayamıyordum. O kızla muhabbete girmek istiyordum ama bi türlü dökülmüyordu ağzımdan cümleler. Aman boşver nede olsa bu sana yüz vermez diyerek oyuna geri döndüm. Ben oyun oynarken birden yanımdaki kız bana doğru dönerek ” aa bende oynuyorum bu oyunu. Kaç lwl’sin dedi” Aşırı şaşırmıştım. Bu oyunu oynayan kızlar vardı tabii ama böyle bi tipten beklemezdim. Neyse muhabbete bu şekilde başlamış olduk.

"30 lwl’im ya sen kaç lwl’sin"
"Ben daha 17 lwl’im ya. Sen benden çok daha iyisin."
"Lwlin düşük olması senin nasıl oynadığını etkilemez ki."
" Ya ne demezsin. Oyunun yüz karasıyım ben."
"Gel seninle bi tur oynayalım bakalım nasıl oynuyorsun."
"Gerçekten mi. Oynarmısın benimle."
"Tabi oynarım neden oynamayım ki :)"
"Ben düşük lwl’im ya"
"Dedim ya önemli değil. Hadi başlayalım oyuna. Bu arada adın ne?"
"Hazal. Ya senin?
"Atakan. Memnun oldum tanıştığıma."
"Bende :)"

Neyse başladık hazalla oyuna. 30 dk sonra oyun bitti ve kazandık. İkimizde sevinçten ayağa kalkıp bağırmaya başladık. Çok zor bi oyun olmuştu. Son dakikalarda benim sayemde çevirmiştik oyunu. Sonra hazal boynuma atladı sevinçten. Bende onun beline sarıldım fırsattan istifade edip. Çok iyiydin ya falan dedi. Teşekkür ettim. Sonra yemek yiyip yemediğini sordum. Hayır kurt gibi acıktım dedi. Gel beraber yiyelim uyar mı dedim. Kabul etti. Bir yandan yemeklerimizi yerken bir yandan da birbirimizi daha iyi tanımak için sorular soruyorduk birbirimize. Annesi de babasıda çalışıyormuş. O yüzden de sürekli dışarıda takılıyormuş. Evde tek başına canı sıkılıyormuş doğal olarak. Genelde benim gibi internet cafelerde zaman geçirirmiş. Yemeğimizi bitirdikten sonra tekrar internet cafeye gidip akşama kadar beraber oyun oynadık. Saat geç olmuştu. Çıkalım artık dedi.

Neyse ben hazalın otobüs durağında beklemeye koyuldum. Onu otobüse bindirip öyle gidecektim eve. Biz beklerken 2 tane piç gelip hazala laf atmaya başladılar. Hazal biraz utandı, laf etmedi. Ama yanında ben vardım onlar da kim oluyordu. ilkokuldan beri kavgaların içerisinde olduğum için o 2 dallamayı zorlanmadan dövdüm. Ben onları döverken hazal da durmamı söylüyordu. Çocukların biri kaçtı ama diğeri tutup boynundan hazalın yanına götürdüm. Özür dilettirdim. Sonra onu da bıraktım. Hazal teşekkür etti. Onun için çocukları dövmem hoşuna gitmişti. O sırada otobüs geldi. Binmeden önce arkasını döndü ve yanağıma bi öpücük kondurdu. Yarın yine aynı internet cafede bekliyor olacağım erken gel dedi ve otobüse bindi.

O öptükten sonra sersemlemiştim. Kalbim küt küt atıyordu. Bende kendi evimin yolunu tuttum. Sürekli beni öptüğü anı düşünüyordum. aşık mı oluyordum. Yoksa sadece güzel bi kızı elde etme tutkusumuydu şuan hissettiklerim. Bu düşünceler ben uyuyana kadar sürmüştü. Sonraki gün çok erken uyanmıştım. Bir duş aldım ve evden çıktım. Açılma saatinden önce gitmiştim. Neyse açılma saatine yakın hazalı göründe oturduğum yerden kalktım ve sarıldım. Çok beklettim mi dedi.
"Hayır ya yeni geldim bende."
"Çok erken gelmişiz ya. Açılmasına daha var galiba. Dolaşalım mı biraz."
"Olur uyar bana."

Dolaşmaya başladık sokaklarda. Birer pamuk şeker aldık ve yemeye başladık. Çocuk gibi eğleniyorduk. Sırf onun o güzel gülüşünü görebilmek için sakin atakan gitmiş ve yerine espirili biri gelmişti. Neyse bi parka oturduk. Tam karşımıza 2 sevgili oturdu. İlk başta yavaşta öpülen dudaklar birkaç dakika sonra diğer dudağın içerisinde eriyip gitmişti. Hazal da benim gibi çaktırmadan onlara bakıyordu. Ulan adamlara bak de biz sap sap dolaşalım dedim. Aynen ha sevgilisizlik zor dedi hazal. Sevgilin olmadığını bilmiyordum dedim. Artık biliyorsun dedi ve gülümsedi. Böyle güzel bi kızın da sevgilisi yoksa biz ölelelim o zaman. dedim. O sırada yüzüme baktı. Filmlerdeki gibi bi sahneyi oynuyorduk resmen. Dudaklarımız yavaşça yaklaştı. Hazal kolunu boynuma doladı ve beni iyice kendine çekti. Bende elimi bel boşluğuna attım ve sımsıkı sarıldım.

image

Öpüşmemiz ikimizinde kalbinin küt küt atmasına neden olmuştu. Bebek gibi bi kızın dudaklarını sömürüyordum. Kendime inanamıyordum. Ama sonsuza kadar bu şekilde kalmaya razıydım. Hazal da durumundan memnun olmalı ki o da tutkuyla öpüyordu dudaklarımı. Yaklaşık 5 dakika boyunca ayrılmadı dudaklarımız. Dudaklarımızı ayıran hazal oldu. Onun dudakların doymayan ben tekrar kendime çekip öpmeye başlamıştım onu. Böyle bişey yapmak için nereden cesaret buldum bilmiyorum ama hazal dudaklarımdan bir kez daha kurtulup evlerine gitmeyi tekliff etti. Akşama kadar ev boştu. Yanlızca ikimiz olacaktık. Kabul ettim tabi ki ve evlerine doğru yola koyulduk. Otobüste birbirimize dolanmış bi şekilde gidiyorduk. Gözlerimiz birbirine kilitlenmişti. Hazalın evine sonunda ulaşmıştık. 2 katlı güzel bi villada oturuyordu. Hemen içeri girdik.  İçeri girmemizle öpüşmemiz bir olmuştu.
.
image

Dudaklarından hiç ayrılmayacakmışım gibi yapışmıştım. Onu öpmek bir arzu değil ihtiyaçtı, ayrılsam dudaklarından ölecektim sanki. İçeri girdik ve arkamızdan kapıyı kapattık. Bir yandan öpüşüyor. Bir yandan de elimin vücudunda keşfetmediği bölgeleri gezindiriyordum. Dolgun kalçalarında gezinen ellerim bayram havasındaydı. Hele ince belini gezinen parmak uçlarım uçurumun kıyısındaydı. Parmaklarımı pantolonunun kemer köprüsüne taktım ve kendime doğru çektim. Kalkmış olan sikimi hissetmesini istiyordum. Biraz daha baskı yapmak için en yakındaki duvarın yanındaki komodine oturttum  ve dudaklarını sömürmeye devam ettim.

image

O da halinden memnun olmalı ki hiç sesini çıkartmıyordu. Ağzının içinde dolaşan dilime odaklanmış olması lazım ki azgınlıktan dolayı dilimi dişlemeye başladı. Dilimi geri çektim sıra ondaydı. Dilini ağzımın içinde dolandırması geerektiğini anladı ve büyük bi zevkle dilini ileri sürdü. ağzımın içine giren dilini hemen emmeye başladım. Sanki kökünden kopartacakmışcasına emiyordum dilini. Çok farklı bi zevkti bu. Hemen hazalın üstünü çıkarttım. Diri memeleri gel em beni çok tatlıyım ben diye bağırıyordu adeta.

image

Elimin keşfetmediği bölgeler arasından memeleri de çıkmıştı. Sırada taze amı vardı. Yine hemen en yakındaki duvara yaslayıp elimi amına atıp parmaklamaya başladım. İnlemeleri başlamıştı. Ama daha ben çok inletecektim onu. Amını parmaklarken dimdik kalkan sikim pantolonumun üzerinden belli oluyordu. Hazalım da elini attı ve pantolonun üzerinden sikimi okşamaya başladı.

image

Amının suları parmaklarımdan akıyordu. Dudaklarımızdaki zevki arttırmak için saçından tuttum ve kendime doğru çektim. Öpüşmemiz beni azdırdıkça amına giren parmağımın hızı da artıyordu. Hazal kemerimi çözdü ve pantolonumun içindeki kalın sikimi sıvazlamaya başladı. Harika dakikalar yaşıyordum. Kendimi kaybediyordum yavaş yavaş. Hazalın dudaklarını öpmüyor resmen sömürüyor ve ısırıyordum.
"Gerçekten harika öpüşüyorsun aşkım."
"Daha yeni başladık. Ben daha nerelerini öpeceğim."
"Nerelerimi mesela?"
"Mesela memelerini" dedim ve memelerini yalamaya başladım.

image

Daha yeni yeni büyümeye başlayan memelerini yalamak içimi heyecanla dolduruyordu. Meme uçlarını emmeye başladım. Biraz sertleşince ısırmak daha cazip geldi. Hazal sevişme arasında neredeyse hiç konuşmamıştı. O inleyerek zevkini derinden yaşamak istiyordu. Amacına ulaşacaktı da. Pozisyonu bozmadan kilodunu çıkarttım ve amına yumuldum.

image

Amına dilimle masaj yapıyordum. Amının suları sayesinde dilim kolayca amının içine girebiliyordu. Dilimi sokabildiğim kadar amına sokuyor ta en derinleri yalıyordum. Hazalın da hoşuna gitmiş olmalı ki alt dudağını ısırıyor ve kafamı amına bastırıyordu. Biraz daha dilimle masaj yaptıktan sonra emmeye başladım. Küçük öpücüklerle başladım daha sonra kopartırcasına emiyor ısırıyordum.

image

Amından kafamı kaldırdım ve kalkan sikimi bakire olmayan amına son hızla sokmaya başladım. Soktuğum anda attığı çığlık birkaç saniye sonra inlemeye dönecekti. Biraz acımıştı amı, acısını unutturmak için dudaklarını ve boynunu öpmeye başladım. Yaşadıklarımı hayal etsem sen kim bunları yapmak kim diye kendimle alay ederdim. Ama şu an tatlı mı tatlı, seksi mi seksi bi kızı çatır çatır sikiyordum.
"Yatak odasına geçelim" dedi.
"Hemen bebeğim" dedim ve sikimi amından çıkartmadan kucağıma aldım ve yatak odasına taşıdım.

image

Yatağa yatırdım ve memelerine şöyle bi baktım. Gerçekten de güzeldi oldukça güzel. Elimi memelerine attım ve sıkmaya başladım. Başlarda yumuşacık ve küçücük olan meme uçları şimdi misket büyüklüğünde ve misket kadar sağlam olmuştu. Meme uçlarından bi ısırık aldım ve amına girmeye devam ettim. Hazalın zevkten gözleri kapanmış ve elleri iki yana açılmış bi şekilde yatağın demirlerini sıkı sıkı tutuyordu. Muhtemelen bir yandan da acı çekiyordu ama zevk acısını bastırıyordu.

image

Ayaklarını kavradım ve omuzuna kadar kaldırdım. Önümde sadece tazecik amı ve daracık göt deliği duruyordu. Bacaklarını kaldırınca hızımı da biraz arttırdım. Hazal zevkten dört köşe olmuştu. Hızla sikilen amı memelerinin de yukarı aşağı sallanmasına neden oluyordu. Zevkten yine alt dudağını ısırdığında çok dayanılmaz görünüyordu. Bende Kendime hakim olacak bi neden bulamadım ve dudaklarına tekrar yumuldum.

image

Bir yandan amını sikiyordum bir yandan da dudaklarını iştahla emiyordum. Bacaklarımı da omuzuma almıştım. Dünyada benden mutlusu yoktu. Hazal için de aynısı geçerli olması lazım ki o da dudaklarımı büyük bi hazla öpüyordu. Boşalacağımı anladığımda sikimi amından çıkartıp elime aldım. İlk sıvazlamamda hazalın memelerine kadar fışkırttım.

image

İçeriden bir peçete getirecektim ki hazal eliyle temizleyip parmaklarını yaladı. Bu hareketi beni gerçekten azdırmıştı Elimi yumuşacık götüne götürdüm ve sıktım o dolgun götünü.

image

Birden geri çekilir gibi oldu ve ellerimi tutup geri çekti.
"Amımı siktirdim ama götüm olmaz. Orasının çok acıdığını duydum."
"Kremle yumuşatır öyle sikerim, bişey olmaz merak etme."
"Hayır hayır asla. Amımı sik istediğin kadar ama götüm olmaz."
"Tamam bari dönde biraz öpüp koklayım."
"Tamam."

image

Götü yumuşacık ve pürüzsüzdü. Böyle bi götü sadece öpecek olmak çok kötüydü. Mutlaka sikmeliydim bu yumuşacık götü. Dilimle ısladım göt deliğini ve biraz parmakladım. Hazal sesini çıkartmayınca parmaklamaya devam ettim.
"Yeter bu kadar çek parmaklarını."
"Tamam aşkım yeter ki sen iste."
Götünden çekildim ve ağzımı boynuna doğru götürdüm. Elimi beline attım ve boynunu emmeye başladım. Morartırmışcasına emiyordum boynunu. Birden doğruldum ve üzerine oturdum. Sikimi hızla göt deliğine geçirdim ve son gücümle ittirdim. Bir elimle de hazalın kafasını yatağa bastırdım. Direnmesi hoşuma giderdi ama onunda zevk almasını istiyordum.

image

Götüne git gele başladım. Biraz sert giriyordum ama çok direniyordu. Bağırıyor ve götünden çıkmam için konuşuyordu. Ama boşunaydı. Böylesine yumuşak bi götü sikmeden bırakamazdım. Bir süre gel gitten sonra iyice kıvama gelmişti. Bağırmaları kesilmişti inlemeleri başlamıştı. Elimi memelerine attım ve iyice azdım. Sonra son hızla boşaldım götünün içine. Civatası bozuk musluk gibiydim. Bir türlü bitmiyordu boşalmam. Boşaldıktan sonra hazalın yanına uzandım ve yanımda yatan güzelliğin yüzünü okşamaya başladım.
"Özür dilerim ama çok güzeldi. Dayanamadım."
"Dayanamayacağını biliyordum. Kim böyle bir göte dayanır ki"
"Ne yani sende mi istiyordun götünü sikmemi. O zaman neden bağırıp çağırdın. Neden direndin o kadar?"
"Beni zorla sikilmesini istemişimdir hep. Biri zorla sahip olsun bana. O yüzden götümü siktirirken direndim."
"Fantezi meselesi ha :)"
"Aynen öyle. Harikaydın erkeğim. Fazla acıtmadan aldın zevkini. Şimdi sıra bende." dedi ve sikimi yalamaya başladı.


Hazalım benim büyük bi zevkle yalıyordu benimkini. O kadar uzun olmasına rağmen tamamını alıyordu ağzına. Boğazına kadar değiyordu başı ama o iğrenmeden yalıyordu. Sikim taş gibi olunca doğruldu ve sikimin üstüne oturdu.


Daha biraz önce götünü zorla siktiğim kız şimdi sikimin üstünde götünü kendi siktiriyordu. Bugün gerçekten çok garip şeyler oluyordu. Son 1 yılda yaşadığım heyecanın kat ve katını 2 saatte yaşatmıştı hazal. Bir süre daha zıpladıktan sonra götüne boşaldım. Yarrağımı götünden çıkarttı ve amına soktu. Ancak zıplamak yerine üzerime uzandı. Boynumu emmeye başladı. Onun boynunu morarttığım gibi o da benim boynumu morartmak istiyormuş. Bir süre boynumla uğraştıktan sonra dudaklarıma tekrar döndü.


İştahla sömürüyorduk birbirimizi. Dudaklarımıza da doyduktan sonra yan yana 10 dk yattık. Bugün ne kadar güzel seviştiğimizi konuştuk ve küçük elleşmelerle birbirimizi şımarttık. Ben kalkayım artık dedim ve üstümü giyinmeye başladım. Hazal da ayağa kalktı ve dudaklarıma tekrar yapıştı.


Yaklaşık 15 dk boyunca öpüşüp elleştik. Yarın devam edeceğiz bebeğim şimdilik eve gitmem gerek dedim. Peki ben giydiriyim seni diyerek beni giydirmeye başladı. O beni giydirirken gözlerimi memelerinden ayırmıyordum. Giyindikten sonra memelerinden son birer öpücük aldım ve yarın net cafede buluşmak üzere sözleşerek evden ayrıldım. O günden sonra haftada 2 kez evlerinde sikişiyorduk. Ayrıca haftada neredeyse her gün buluşup dudaklarımızı kilitliyorduk. Benim için unutulmaz bi anıydı. Umarım hoşunuza gitmişti. Hepinize zevk dolu günler.

3 yorum:

  1. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. ÖNEMLİ VE COOK ACİLLL.. canı su an yarak cekıpte aramayan azgın kızlar bu yaragın nabalı gunahı sizden.... 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil