17 Şubat 2015 Salı

Kocamın Kardeşi Hızlı Çıktı

Herkese selam. Ben Ordu Seray. 25 yaşında yeni evlenerek Orduya Gelin geldim. Kocamın ailesi baya geniş ve neredeyse 5 katlı apartmanın hepsi akraba. Bu akdar çok akraba olunca gelen gidenide takip etmek güç oluyor.
Anlatacağım olay kocamın 17 yaşındaki en küçük kardeşi İsmail ile aramda geçti. Dediğim gibi akrabalarla çok içli dışlı olduğumuz için kapı bile kapatılmaz isteye girip çıkardı. Yine o günlerin birinde duşa girmiştim. Banyonun lambası arızalıydı ve ışık girsin diye kapıyı aralık bıraktım. Duşumu alırken zevke gelmiş amımı sabunlayıp oynamaya başlamıştım. Birden kapının kıpırdadığını farkettim ve irkilerek baktım. Birde ne göreyim bizim İsmail beni izliyor. Hemen ne yapıyorsun sen diyerek terslesem de sikini kaldırıp otuzbire başladığını farkendince içimde bişeyler kıpırdadı. 17 yaşında olmasına rağmen kocaman siki vardı. Hemen çağırıp gel içerde yap bari dedim. Yavaşça girdi ve içerde devam etti. O loş ortamda siki süper görünüyordu. Dokunabilirmiyim dedim ve elime aldım. Tabi sonrada ağzıma. Çok geçmeden İsmaile arkamı dönmüş sikine dayanıyordum. Çok güzel sikişiyorduk zevkten uçacak gibi olmuştum. Çocukcağız fazla dayanamayıp sikini çıkardı bende hemen anlayıp döndüm ve spermlerini ağzıma aldım. Boşaldıktan sonra biraz utanıp ve korkup kaçtı. Ben hala amımla oynuyordum ve ben de boşaldım.
Artık her fırsatta ismaili çağırıp dayatıyorum. Sikine çok alıştım.

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Sil

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil