17 Şubat 2015 Salı

Erkek Kardeşimle Aramızdaki Sevişme



Merhabalar ben Ceyda Antalya’da yaşıyorum. 21 yaşındayım 170 boy 57 kiloyum. Vücudum gayet hoş herkesi baştan çıkartabilecek bir kızım. Sizlere anlatacağım olay 20 yaşıma girdiğim gün başıma geldi.
Benden iki yaş küçük bir erkek kardeşim var. İsmi Efe, 180 boyunda, iri kaslı bir vücudu var. O gün benim doğum günüm olduğu için aksam bara gidip eğlenecektik. Dört kız üç erkektik. Ben kardeşime güvenerek baya bir içtim. Ama Efe’nin bende gözü olduğunu ben nereden bilebilirdim ki. Bu Efe bende habersiz babamdan sabaha kadar izin almış. Ben eve gitceğimizi sanıyordum. Gece 03.00 gibi bardan çıktığımızda araba doğru gittik. Ben hafiften ayılmıştım. Bol bol ağaçlı bir yere geldik. Efe beni kucağına alarak oradaki eve götürdü. Bana abla kafan çok iyi bir duş al kendine gelirsin dedi. Bende tamam dedim. Girdim banyoya ama elbisemin arkasını açamadım. Kardeşimi çağırdım, yanıma bir boxerle geldi. rica ettim açtı elbisemi sonra birden bire indirdi tamamen. Ben napıyorsun Efe demeye kalmadan dudaklarıma yapıştı. Çok güçlüydü atamıyordum üstümden sonra saldım bende kendimi. Daha önce hiç bir erkekle birlikte olmamıştım. Eski sevgilimin bir tanesine sadece sakso çekmiştim. Neyse Efe sütyenimle tangamı çıkardı. Memelerimi emmeye başladı.
Sonra cinsel organımı yalamaya başladı. Sonra burada olmaz diyerek beni kuçakladı yatağa attı. Şeyini gördüm kocamandı nasıl gircek diye düşünüyorken üstüme çıktı bastırmaya başladı, ama girmiyordu. Sonra parmaklarını sokmaya başladı ilk bir tane soktu sonra ikinciyi sonra üçledi. Benim canım yanmaya başlamıştı. Birden şeyini içime soktu sanki içimden bir parca koptu canım yandı. Hiç çıkarmadan git gele başladı. Benim canım yanıyordu ama aldığım zevki tarif edemem. O akşam her pozisyonda birlikte olduk. Sonra duşa girdik beraber orada da birlikte olduk. Sonra beraber uyuduk. Sabah gözlerimi açtığımda üstümdeydi beni sikerek uyandırdı. Şimdi her fırsatta birlikte oluyoruz abla kardeş çok iyi anılarımız zevklerimiz oluyor...

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Sil

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil