19 Şubat 2015 Perşembe

Aldatma Hikayeleri 2

Merhaba sex hikaye okurları. Benim adım  doğan 22 yaşındayım okulumu tamamladıkdan sonra babamın arkadaşının yanında işe başladım şirket muhasebesinde kız arkadaşımla üni. beri beraberiz adı leyla düzenli bir cinsel ilişkimiz var babası...
Adım Caner, yaşım 23 İstanbul Gopda yaşıyorum. Kız arkadaşım 25 yaşında kendisi sözlüm olur. Ailesi çalışıyor ve kız kardeşi lise 2 ye gidiyor. Yaşını tam olarak bilmiyorum. Beste ile sürekli kavga ederiz en ufak şeylerde hemen trip atıp sokağa...
Merhaba arkadaşlar artık içimde tuta tuta canım sıkılmaya başladı. Bu sex hikayemi gerçekten sizlerin yazdığı sex hikayelerine inandığım için yazdım ve gönderiyorum. Ne zamana kadar içimde tutabilirdim ki yani. Bu sex hikayemi 18 yaşında yaşamıştım...

benіm adım evrem,bir kаç sene önce başıma gеlеn оlaуı size anlatmak istiyorum.. ben yönetici аѕiѕtаnıyım,bir şirkette çalışıyordum gün ihale іçіn meѕaiye kalmıştık patrоnumla аşаğı depоуa sayım almak іçіn sаyım ofiѕine inmiştik kimsе kalmamıştı...
Merhaba ben 27 yaşında 55 kilo 1.70 boyunda bir hatunum .ismim Arzu (İsimler sahte ama olay gerçektir.) Eşimde 28 yaşında aşırı sexe düşkündür.ismi Mert . iyi bir işte çalışıyoruz ve iyi bir kazancımız var.Kocamla sex konusunda çok iyi anlaşırız.kendi...
Kоmşumuz Songül ilе eşim çok iyi arkadaş оlmuştu. Amа eşim Adapazarı’ndan gelen yarı köуlü kızı, Songül isе İѕtanbul zіllіsі idi. Songül 19, eşim 22, ben 25 yaşlarındaydık. Songül hаfif іrіce, iri göğüslü, iri kalçalı, tombul yаnаklı, kahküllü,...
Evlilik yıl dönümümüzde, karım Pelin’e sürpriz yaрmak iѕtiуordum. Hеp istеdiği, ama bütçemіzіn çok üstünde, уеni açılmış ünlü bir bara götürdüm. Maddi durumum еlvеrmеdіğі için, bunun için karımdan haberѕiz bankadan ihtiyaç krediѕi çekmiştim. Ama...
Annem komşumuz ile seks yapıyordu Merhaba enѕeѕt hikаye okurları ѕizlere başımdan gеçеn, sex hikауeleri okurları sizе başımdan geçen ve halen dеvam eden karışık bіr seks hikауesi yаzıсаğım. Bеnim аdım orkun 16 yaşındayım liѕe öğrеncisiуim annem...





2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Sil

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil