17 Şubat 2015 Salı

Polis Oğlum Tecavüz Etti


merhaba değerli sexhikayeleri.tv okurları eşim öleli 5 yıl oluyor. Devlet görevlisi polis oğlum Alican mesaisi bitmiş ve işinden eve gelmişti ve yemeğini yiyip yatmıştı bende mutfakta diğer güne yemek yaparken kendimden geçmiştim eski zamanlar aklıma gelmiş ve amımı okşamaya başlamıştım. Alican kalkmış beni fark etmiş ve anne ne yapıyorsun sen dedi ben korkmuş ve utanmış bir şekilde hiiç dedim. Alican hadi kalk anne git yatağına deyince tamam deyip yatağıma gittim. Alican arkamdan odama gelerek senin bir şey konuşacağım dedi ve  bir anda ellerimi kelepçeleyerek yatağın başlığına bağladı. Konuşmadan kocaman yarrağı önüme çıkardı görünce korkudan yapma oğlum diye bağırdım ama nafile Alican çıktı bir kere yoldan.
Ölen kocamın bile bu kadar büyük siki yoktu. Epey zamadır amıma bir şeyler girmemişti bir yandan da yanıyordum. Alican beni çırpınmama rağmen üstümü soyup beni  çırılçıplak yapmayı başardı. Bacaklarımı omuzuna alıp kocaman yarrağı amımın girişinde gezdiriyor hem beni azdırıyor hem de tecavüzü inanılmaz bir hale getiriyordu. Ben hadi gireceksen gir sik bitir artık hadi diye bağırıyordum sonunda o koca yarrağı içime yerleştirdi ve kökledi hepsi içime girdi ahh diye inliyordum gidip geliyordu hadi oğlum yeter yandım diyordum Alican ise dahada hırslanıp hem dudaklarımı emiyor hemde memelerimi okşuyordu sikini amıma her kökleyişinde Alicanın ağzının içine doğru inliyordum. Dudaklarımı deli gibi öpüyordu  ıslak ıslak amıma kayıyordu ve nerdeyse tenlerimiz birbirimizile kaynayacaktı sonra dudaklarımı bırakıp memelerimi emmeye başladı ve çıkan sütüdü içiyordu. Amımdan tadını almıştı daha sonra beni ters çevirerek götüme sikini öyle bir soktu ki napıyorsunnn dememe kalmadan götüme girmesi ve çığlık atmam bir oldu. Acısından vucuduna tırnak geçirdim ve yastığı ısırmaya başladım. Canım çok yanıyordu oğlum hem götümü sikiyor hemde bana cahil anam benim götüden de  sikişilir diyordu. Kocaman yarrağı Götüme girip girip çıkıyordu götüm açılıyordu.Alican doğduğu gün amımdan çıkarken bile bu kadar canım yanmamıştı. Sonunda Alican beni bıraktı ve banyoya gitti evden çıktı benden banyomu aldım yürümekte zorlanıyordum odamda yattım uyudum. Bu kol gibi yarrak benim götümü darma dağın etti etti ve altı ay ayağa kalkamadım. Bende bu durumdan kimseye bahsetmiyorum oğlum ise her eve gelişinde beni sikiyor. artık amım ve götüm laçkalaşmıştı kocaman delik olmuşlardı artık her ne kadar Enstest Seks de olsa bu yaptığımız ben de tabularımı yıkıp bende zevk almaya başladım.

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Sil

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil